Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی شعبانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین به خبرنگار ایرنا گفت: دستگاه قضایی از ظرفیت های خود برای کمک به بخش تولید نهایت استفاده را می کند.
وی اظهار داشت:  حمایت از تولید جزو برنامه های مهم دستگاه قضا است و براین اساس هر از چند گاهی در راستایی آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و گفت وگو با صنعتگران از صنایع بازدید می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعبانی اظهار داشت: تا جایی که قوانین و مقررات اجازه بدهد در رابطه با حل مسایل تولید و مشکلاتی که صنعتگران با دستگاه ها از جمله دستگاه های خدمات رسان و بانک ها دارند، تلاش می کنیم.
این مسوول قضایی گفت: نشست هایی در قالب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستگاه ها و بانک ها برگزار می کنیم که دریافت مطالبات از واحدهای تولیدی به گونه ای باشد که مانع تولید نباشد.
وی اظهار داشت: دستگاه قضا عزم و اراده جدی دارد تا از بخش تولید حمایت کرده و به تحقق شعار سال ها کمک کند.
شعبانی با اشاره به اظهارات بعضی تولیدکنندگان در این بازدیدها مبنی بر اینکه تحریم ها موجب تحرک بخشی و تولید بیشتر شده است، افزود: مسوولان اجرایی نباید چندان اقتصاد کشور را به خارج و موضوع تحریم ها گره بزنند.
رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قزوین امروز از چند واحد در زمینه تولید تیوپ های بهداشتی و محصولات آرایشی، رزین و رنگ و چسب، مرکب چاپ و بسته بندی و تولید ویفر و بیسکوییت دیدن کردند.

برچسب‌ها دادگستری رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت دادگستری رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند