Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ابلاغی جداگانه رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی -وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- طی ابلاغی، یاسر احمدوند -معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی ابلاغی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور، محسن پرویز، علی‌اکبر اشعری، میثم نیلی، محمد حمزه‌زاده، علی رمضانی، محمد الهیاری فومنی، محمدعلی مرادیان، هومان حسن‌پور، عبدالعظیم فریدون و سیدعباس حسینی‌نیک به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

در متن این حکم آمده است: «نظر به اهمیت برگزاری مطلوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و به منظور تعیین و تبیین سیاست‌های کلی نمایشگاه برای تحقق عدالت فرهنگی و تقویت صنعت نشر کشور به عنوان تبلور شکوفایی ظرفیت و توانمندی و هوشمندی ملت ایران در تولید فکر و اندیشه، و با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و به استناد آیین‌نامه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید. سیاست‌گذاری و هماهنگ کردن فعالیت‌های این دوره خاص از نمایشگاه که پس از دوسال وقفه ناشی از الزامات بهداشتی و نیز کسب تجربه موفق از برگزاری نمایشگاه مجازی برپا خواهد شد و هدایت مجریان برای عبور موفق و سربلند از این وظیفه سترگ فرهنگی و تبدیل چالش‌ها به فرصتی برای رشد توانایی‌های صنعت نفت و اتخاذ تصمیمات کارشناسی مبتنی بر منافع نظام جمهوری اسلامی، از اهم وظایف مورد انتظار است. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری حداکثری از تجارب موجود در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و توسعه روزافزون فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی موفق و موید باشید.»

پیش‌تر نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابلاغی یاسر احمدوند را به عنوان رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

نخستین جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز دوشنبه (نهم اسفندماه ۱۴۰۰) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدمهدی اسماعیلی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یاسر احمدوند سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاست گذاری شورای سیاست گذاری سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است