Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم، مراسم جشن بزرگ بعثت حضرت ختمی مرتبت محمّد مصطفی (ص)، در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود.

این مراسم دوشنبه ۹ اسفند ماه، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام علی (ع)، با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا صادقی واعظ و مدیحه سرایی حاج مهدی خادم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سالروز عید مبعث، مصادف با سه شنبه ۱۰ اسفند ماه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای امام علی (ع) نیز، حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده به ایراد سخنرانی و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج اصغر فراهانی، به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، به همین مناسبت ویژه برنامه محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین المللی در شب مبعث نبی مکرم اسلام (ص) از ساعت ۲۱ به روی آنتن زنده شبکه قرآن سیما می‌رود.

کد خبر 5435684 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن فعالیت های قرآنی حضرت عبدالعظیم حسنی قرآن فعالیت های قرآنی قرآن کریم عراق شیعه مسابقات قرآنی مبعث امام کاظم علیه الاسلام انقلاب اسلامی ایران انقلاب نشست علمی هیات مذهبی ماه مبارك رمضان حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است