Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاونگی رئیس اداره منابع آب شهرستان نهبندان گفت: پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی، بخش‌هایی از بستر و حریم رودخانه روستای چاه‌دراز در این شهرستان رفع تصرف و بازگشایی شد.

او گفت: این اقدام با تلاش کارشناسان حقوقی و فنی و نیز اکیپ گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان نهبندان انجام شده و در جلوگیری از پیشروی سیلاب بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاونگی گفت: این عملیات که شامل بازگشایی مسیر رودخانه و تسطیح بستر به مساحت ۲۶ هزار متر مربع و طول ۲.۶ کیلومتر و تخریب قسمت‌هایی از بندسار‌ها واقع در بستر و حریم رودخانه بود با دستور قضایی و حضور کارشناس این اداره و همکاری نیروی انتظامی انجام شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان نهبندان باز شدن مسیر‌های رودخانه و حفظ مسائل زیست‌محیطی را از دیگر اهداف رفع تصرف این رودخانه ذکر کرد.

این رودخانه در روستای چاه‌دراز از توابع بخش شوسف شهرستان نهبندان واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع آب رودخانه نیروی انتظامی شهرستان نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان