Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری در آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نعمتی از طرف خداوند است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی برای ما به عنوان یک ارمغان الهی است که پاسداری از آن عهد است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به این دلیل نعمت است در بین تمام نظام‌هایی که در تاریخ است و امروز هم نمونه‌اش را می‌بینیم تبلور واقع گرایی استقلال را در همه زمینه‌ها به ما ارمغان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز نعمت جمهوری اسلامی ایران با دو چالش یکی در بعد داخلی و دیگری در بعد خارجی مواجه است، گفت: اما این چالش‌ها نتوانسته این نعمت را که خداوند به ما ارزانی داشته از دست ما بگیرد.

ستاری افزود: امروز دشمن در فضای غبار آلود و در ابعاد گوناگون به دنبال وارونه جلوه دادن نعمت جمهوری اسلامی و آثار و اثرات آن است، به طوری که رهبری با توجه به شرایط ویژه تکلیف جدیدی را با عنوان جهاد تبیین برای ما تعیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری جهاد هر تلاشی نیست، عنوان کرد: جهاد تلاشی است که نشان دشمن و دشمن شناسی را در خود داشته باشد، گاهی جهاد مردان میدان می‌سازد می‌شود سردار دل‌ها و رزمندگان و مدافعان حریم و حرمت، گاهی جهاد مردان علم و تکنولوژی می‌سازد و می‌شوند دانشمندان هسته‌‌ای، گاهی هم جهاد مردان عرصه خدمت و گاهی هم جهاد می‌شود تبیین عرصه خدمت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مهمترین نقشی که امروز در این عرصه مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد، تبیین جهاد در رویکرد امروز با فضای غبار آلود است.

ستاری با اشاره به اینکه امروز ما در جهاد عام هستیم، عنوان کرد: یعنی مقام معظم رهبری جهادی را متوجه ما می‌کند که سه رکن دارد هویت شناختی، دوم چرایی و سومی روشی که متناسب با شرایط امروزی باشد.

وی با بیان اینکه روش جهادی باید کنشی یا واکنشی باشد، اظهار کرد: در سنوات گذشته ما در روش کنشی از فرصت طلایی برای گسترش و چرایی نعمت نظام جمهوری اسلامی و آثار آن در ابعاد گوناگون غفلت کردیم، از طرفی دشمن با انواع دسیسه‌ها به دنبال این بود که انقلاب را در مرزها نگه‌دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: البته با وجود فشارها جمهوری اسلامی ایران تأثیر خود را در جهان گذاشته است.

ستاری با بیان اینکه ما در بعد داخلی و خارجی در رویکرد روش کنشی نیستیم، افزود: بلکه در روش واکنشی هستیم، زیرا دشمن حمله همه جانبه و تهاجم ترکیبی را به فرموده مقام معظم رهبری را در ابعاد گوناگون را علیه ما آغاز کرده است.

وی بیان کرد: چرا مقام معظم رهبری قید دو فوری و قطعی را بیان می‌کند؛ فوری بودن آن به دلیل تهاجم در ابعاد گوناگون است و قطعی بودن یعنی اینکه تنها راه مقابله با تهاجم ترکیبی بخش رسانه‌ای ما در ابعاد گوناگون است که وظیفه مهم و حساسی بوده که در این برهه بر عهده ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اصحاب رسانه در ابعاد گوناگون سربازان جنگ نرمی هستند که هم در جهاد تبیین و عملیاتی کردن آن نقش اول را ایفا ‌می‌کنند.

ستاری خاطرنشان کرد : برای اینکه اصحاب رسانه بتوانند به وظیفه‌‌اب که مقام معظم رهبری بر عهده آن‌ها قرار داده عمل کنند باید تجهیزات، امکانات و فضای لازم را داشته باشند و این رسالت مسوولان را در استان سنگین تر کرده است.

وی افزود: امروز باید از تنوع مطبوعات در استان به عنوان یک فرصت استفاده شود و مسوولان اجرایی باید در کنار رسانه‌ها قرار بگیرند و نقش ویژه‌ی را در عملیاتی کردن جهاد تبیین ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: در فضای این چنینی مسوولان نباید رسانه گریز بوده و از رسانه‌ها فراری بود، بلکه باید در کنار رسانه‌ها به عنوان سربازان جنگ نرم قرار بگیریم.

ستاری گفت: من خود را یک رسانه‌ی می‌دانم و خوشحال هستم که اصحاب رسانه با قلم و قدم سازنده، هوشیاری مدبرانه و نیت خیرخواهانه در کنار مدیریت دولت سیزدهم هستند.

وی با تاکید بر اینکه با تمام توان باید اصحاب رسانه را حمایت کرد، خاطر نشان کرد: در بحث مطالبات رسانه ‌ها به جد پیگیر هستیم و در این زمینه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اقتصاد و دارایی نشستی داشته و ترغیب کردم که با ذی‌حسابی‌ها نشستی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تا ۱۵ اسفند با اصحاب رسانه تسویه حساب کنند و اگر تا پس از ۱۵ اسفند دستگاهی در بحث پرداخت مطالبات همکاری نکرد قطعا پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرام ستاری معاون استاندار لرستان استانداری لرستان جشنواره مطبوعات لرستان رسانه های لرستان امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان جمهوری اسلامی ایران ابعاد گوناگون مقام معظم رهبری اصحاب رسانه معاون سیاسی جهاد تبیین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری در مراسم افتتاحیه رویداد آموزشی و توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی ویژه دختران حاج قاسم (استان قزوین) که شامگاه شنبه در در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اراده‌ها قرار گرفتیم و این نوع جنگ سخت‌ترین نوع جنگ است که به مراتب مواجه شدن و مقابله در این جنگ سخت نیازمند نیروهای مقاوم است که باید فرماندهی میدان‌های سخت را به عهده بگیرند.

رییس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: علت اینکه نام رویداد را دختران حاج قاسم گذاشتند این است که حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود و حالا این میدان سخت به شما دختران حاج قاسم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه‌های هر کشور نسل نوجوان و جوان آن است چنانچه نسل نوجوان و جوان همواره مورد تاکید امام و رهبر انقلاب قرار گرفته است که علت این تاکید و توجه آن است که نسل جوان نسل اثر گذار جامعه است و حالا شما در این جایگاه مهم و اثرگذار قرار گرفته‌اید.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: باتوجه به اینکه همواره انسان‌های گرانقدر و باارزش همواره در شرایط سخت قرار می‌گیرند امروز شما در این جایگاه قرار گرفته‌اید و دوره دختران حاج قاسم در واقع دوره فرماندهی جهاد تبیین است.

کد خبر 6090291

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد