Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:نقشه خطرپذیری آسیب‌های اجتماعی مدارس استان تهیه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: نقشه خطرپذیری آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مدارس استان بر مبنای پایش و رصد آسیب اجتماعی طراحی شد.


محمد شعبانی افزود:تاکنون نقشه خطر پذیری ۳هزار مدرسه استان آماده شده و تا قبل از پایان اسفند ماه نقشه خطرپذیری آسیب‌های اجتماعی همه مدارس استان آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: بر اساس این نقشه آسیب اجتماعی هر منطقه -از لحاظ کمی و کیفی مشخص شده و پس از بررسی آسیب‌ها، مشاوره‌های لازم به دانش‌آموزان این مدارس ارائه می‌شود.


شعبانی به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در زمان شیوع کرونا نیز اشاره کرد  و گفت: پیگیری برنامه «لاله‌های روشن» و طراحی کانال «کتاب‌شاد» در زمان شیوع کرونا از دیگر اقدامات فرهنگی تربیتی این ایام بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: همایش «لاله‌های روشن» در اسفند ماه در بابلسر پیگیری می‌شود و در بحث کانال مجازندران ۲۰۰ هزار اثر دریافت شده که در این برنامه از مرز جشنواره دهم عبور کردیم.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در حوزه تعلیم و تربیت، گفت: تشکل بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، هلال احمر و سازمان دانش‌آموزی چهار گروهی هستند که به عنوان بازوان این معاونت فعالیت می‌کنند و اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آموزش و پرورش فرهنگی و اجتماعی مدرسه فرهنگی هنری استفاده از ظرفیت بسیج هلال احمر مازندران نقشه آسیب اجتماعی آموزش و پرورش مازندران نقشه خطرپذیری آسیب دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟