Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:08 GMT

انهدام باند ۸ نفره زنان جیب بر در شهر ری

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۴۴۷

انهدام باند ۸ نفره زنان جیب بر در شهر ری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی بیان داشت: بیست و نهم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع جیب بری حسب دادخواهی یکی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد. مال باخته در تحقیقات به عمل آمده اعلام کرد در بازار شهرری در حال خرید بوده که متوجه سرقت کارت عابربانک خود می‌شود و در ادامه مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال از حسابش کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری ابراز داشت: کارآگاهان پایگاه برای بررسی میدانی و کشف سرنخ از سارق یا سارقان به محل‌های تردد مال باخته در بازار شهرری مراجعه و طی بازبینی دوربین‌های مداربسته مسیرهای تردد مال باخته مشاهده می‌کنند ۲ خانم با تعقیب شاکی در مغازه‌ها پس از مطلع شدن از رمزکارت عابربانک وی که هنگام خرید به فروشنده‌ها اعلام می کرده، در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کارت عابربانکش از داخل کیف می‌کنند.

وی عنوان کرد: با عنایت به وصول چندین فقره سرقت به شیوه و شگرد مشابه در شهر ری کلیه پرونده‌های مشابه تجمیع و با بررسی سوابق و وقوع مربوط تجمیع و تصاویر بدست آمده از صحنه‌های سرقت در نتیجه مشخص شد سارقان تعدادی خانم بوده که در بازار شهرری با استفاده از شلوغی بازار و غفلت شهروندان اقدام به جیب بری و سرقت از داخل کیف آنان می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی اعضای این باند ۸ نفره، هویت واقعی و مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از انعکاس موضوع به مرجع قضائی اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی افزود: متهمان به بیش از ۳۵ فقره سرقت در بازار شهرری و محوطه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه کلیه مال باختگان شناسایی شده اند افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعلام و پرونده برای سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

کد خبر 5435731 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق پلیس آگاهی سرقت شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر تهران آلودگی هوا پلیس راهور کلاهبرداری اینترنتی باستان شناسی میراث فرهنگی عزت الله ضرغامی علیرضا زاکانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی القاصی مهر قوه قضاییه بازار شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری