Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@06:00:40 GMT

سرمربی عربستان از پیشنهاد ایران می‌گوید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۵۴۰

سرمربی عربستان از پیشنهاد ایران می‌گوید

ملاقات ناگهانی با هروه رنار، سرمربی فرانسوی در لابی یک هتل پنج ستاره صورت گرفت، جایی که این مربی بلند قامت با خوشرویی درخواست ما را برای یک گفت‌وگوی کوتاه پذیرفت.

سوال اول ما از رنار درباره ماجرای مذاکراتش با فدراسیون فوتبال ایران بود. این مربی فرانسوی در پاسخ گفت: بله، با فدراسیون ایران مذاکراتی داشتم و اتفاقا آنها در این مسئله جدی بودند اما موضوعی که وجود داشت این بود که ایران برای انتخاب سرمربی عجله داشت و به همین دلیل من با توجه به تعهدی که به تیم ملی مراکش داشتم نمی‌توانستم در تاریخ مدنظر ایران از کارم بیرون بیایم و همین مسئله باعث شد که مذاکرات ما متوقف شود و به نتیجه نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رنار گفتیم همین اتفاق باعث شد که در نهایت مارک ویلموتس جایگزین وی بشود و نتایج و اتفاقاتی که کسی انتظارش را نداشت برای تیم ملی ایران اتفاق بیفتد. رنار در این باره گفت: بله من بازی‌های ایران را پی‌گیری می‌کردم. در فوتبال این اتفاق پیش می‌آید که یک تیم خوب موفق به کسب نتیجه نشود.

سوال بعدی در این باره بود که آیا تیم ایران را پی‌گیری می‌کند یا نه. رنار گفت: بله. شما تیم بسیار خوبی دارید و بازیکنان فوق العاده که به جام جهانی صعود کرده‌اید.

به او گفتیم شما هم تیم خوبی در عربستان دارید. او با خنده جواب داد: بله تیم خوبی دارم و در این مدت تیم ملی عربستان پیشرفت کرده است؛ ولی کار ما برای صعود به جام جهانی هنوز تمام نشده؛ شما در جام جهانی هستید و ما نه. من احتمالا به یک یا دو بازی دیگر برای موفقیت احتیاج دارم.

سوال آخر از رنار درباره احتمال کار در فوتبال ایران بود. او گفت: من واقعا علاقه دارم روزی این اتفاق بیفتد و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: هروه رنار تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!

ژسوس می خواهد مهاجم دیگری را جای میتروویچ به خدمت بگیرد.

طرفداری | تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم