Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@11:08:02 GMT

عمو نوروز به بوستان لاله می‌آید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۶۶۳

عمو نوروز به بوستان لاله می‌آید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایران تئاتر ،‌ نمایش محیطی «عمو نوروز اومده» با نگاهی به داستان معروف «عمو نوروز و ننه سرما»، از سوی دو بازیگر اجرا می‌شود که در تلاش هستند این قصه را با معرفی آیین‌ها و آداب و رسوم عید نوروز مانند خانه تکانی، هفت‌سین و قاشق‌زنی در قالب نمایش بازسازی و بازآفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش ویژه مخاطبان خردسال و کودک است و تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ در فضای باز، مقابل مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

میثم یوسفی نویسندگی و کارگردانی این نمایش محیطی را برعهده داشته و محسن قصری و نیلوفر سیاری بازیگران آن  هستند. همچنین سارا درخشان دستیار کارگردان، علیرضا حسین‌پور طراحی و ساخت دکور و فرید نوایی آهنگسازی این نمایش را بر عهده داشتند. نمایش «عمو نوروز اومده» به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای معرفی آیین‌های نوروزی به کودکان تا ۲۰ اسفند اجرا خواهد داشت و مخاطبان می‌توانند به‌صورت رایگان این نمایش را تماشا کنند.

کد خبر 660731 برچسب‌ها نمایش کانون پرورش فکری کودکان تئاتر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش کانون پرورش فکری کودکان تئاتر عمو نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت