Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:04:15 GMT

فعالیت بیش از ۵۰۰ وکیل در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۰۱۴

فعالیت بیش از ۵۰۰ وکیل در استان اردبیل

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه ۵۰ نفر هم در استان مشغول طی کردن دوره کارآموزی وکالت هستند، می گوید: با پایان یافتن دوره کارآموزی این افراد و برگزاری مراسم تحلیف تعداد وکلای استان اردبیل افزایش خواهد یافت.

او استقلال، دفاع از حق و حقوق مردم و حقیقت را از اولویت های وکلای استان برشمرد و گفت: وکلا باید از استقلال، هویت و آزادی خود پاسداری کنند و بدون وابستگی به جریان های سیاسی طرفدار مردم بوده و طبق قانون از حق و حقیقت دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرعی با بیان اینکه تاریخ در مورد ما قضاوت خواهد کرد، می گوید: جامعه ای که در آن نهادهای مدنی استقلال و آزادی داشته باشند، امنیت آن جامعه افزایش می یابد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل شجاعت، عدالت، صداقت، علم و ادب را از دیگر ویژگی های وکلای مستقل برشمرد و گفت: محرم راز بودن و صیانت و حفاظت از حق و حقوق مردم از وظایف اصلی یک قاضی و وکیل زبده در نظام اسلامی است.

به گفته زرعی، وکلا باید در وکالت پرونده های خانوادگی از جمله بحث طلاق تلاش کنند پرونده به صلح و سازش منجر شود، تا شاهد کاهش ناهنجاری اجتماعی در جامعه باشیم.

او با بیان اینکه وکلا و کانونهای وکلای دادگستری در واقع  واسطه بین مردم و خدمتگزاران در دستگاه قضا هستند، گفت: وکلا باید علاوه بر احساس امنیت، وحدت داشته باشند تا آن طور که شایسته نظام اسلامی است حق و حقیقت پیروز شده و ناحق همیشه احساس ناامنی کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناهنجاری های اجتماعی دادگستری اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند