Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در زمان بازیگری رختکن خوب نداشتیم و در داخل ماشین علی پروین و وانت عباس کارگر لباس خودمان را عوض می‌کردیم.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری جلسه بین پیشکسوتان پرسپولیس و سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: روز گذشته قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی سازی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را دعوت‌کرده بودند برای صحبت کردن هر چند که من در این جلسه شرکت‌ نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان کسی که ۱۴سال پیراهن پرسپولیس را بر تن‌ داشتم به عشق هواداران از خیلی موارد که پیش روی من بود راحت گذشت کردم.

وی افزود: به عشق هواداران و همچنین علی پروین هیچ وقت به جدایی از پرسپولیس حتی برای یک لحظه هم فکر نکردم، هیچ منتی هم سر کسی نیست. ما در زمان بازیگری رختکن خوب نداشتیم و در داخل ماشین علی پروین و وانت عباس کارگر لباس خودمان را عوض می‌کردیم؛ ما به این شکل تعصب و وفاداری خودمان را به تیم‌مان نشان می‌دادیم نه با پول.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش باید بدانند ۵۱ درصد سهام پرسپولیس باید متعلق به پیشکسوتان این باشگاه باشد آن هم به صورت رایگان و زیر نظر علی پروین و ۴۹ درصد سهام دیگر را باید به هواداران بدهند. به نظرم این دو باشگاه سهام ندارند و اگر هم دارند برای هواداران و پیشکسوتان است.

عربشاهی خاطرنشان کرد: یکی از شروط قانون‌ تجارت این است که در دو سال این دو باشگاه بدهی نداشته باشند و در عوض سوددهی داشته باشند و اکنون چطور می‌خواهید این دو تیم را با این شرایط واگذار کنید؟ بهتر است دست از فرافکنی بردارید و مردم را بازیچه خودتان قرار ندهید و به شخصیت آن‌ها بی احترامی نکنید.

بیشتر بخوانید: پروین: مخالف خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس هستم/ هر موقع گل‌محمدی را می‌بینیم، در حال نالیدن است

انتهای پیام/

برچسب ها: ضیا عربشاهی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس ضیا عربشاهی پرسپولیس خصوصی سازی علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس