Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن موسوی، روز دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه مجمع انتخابات هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان در پاسخ به ایرنا در باره کم بودن تعداد ورزشکاران این فدراسیون در مقایسه با تعداد بالای بیماران یاد شده افزود: ورزش از مقوله‌هایی است که در توصیه‌های پزشکان به بیماران، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و این نقیصه باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کل کشور بالغ بر ٩ هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مشارکت فعال دارند که این رقم باید بسیار بیشتر شود.

دبیر فدراسیون، مشکلات مالی را از دیگر چالش‌های این بخش برشمرد و تصریح کرد: هیات‌های ورزشی در سراسر استان‌ها بدون این که مبلغی از ورزشکاران اخذ کنند به آنان خدمات ارائه می‌دهند و این برای این است که بار کمتری بر دوش ورزشکاران باشد.

موسوی اضافه کرد: برای پیشرفت این ورزش باید با همدلی و هم‌افزایی فعالیت‌ها را پیش بُرد.

وی افزود: اصفهان از برترین استان‌های کشور در زمینه ورزش بیماری خاص و پیوند اعضاست و در سه سال اخیر رُتبه نخست را در مقایسه با سایر مناطق به خود اختصاص داد.

قاسم علی رحیمی، امروز در جلسه مجمع انتخاباتی استان اصفهان برای یک دوره دیگر به مدت چهار سال بعنوان رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان برگزیده شد.

شمار بیماران خاص و پیوند اعضا در کشور بیش از یک میلیون نفر برآورد می‌شود.

استان اصفهان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد. 

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اصفهان بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان