Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش انگلیسی اعتراف کرد که دوست دارد، سرمربی چلسی دستورات کنار خطش را کمتر کند.

کالوم هادسون اودوی عقیده‌ی خودش را در مورد دستورالعمل‌های توماس توخل فاش کرد و اذعان داشت که گاهی اوقات دوست دارد سرمربی چلسی «کمی آرام شود و دیگر فریاد نزند».

طرفداری| به گزارش گل و به نقل از دیلی میل توخل از زمانی که در ژانویه 2021 جایگزین فرانک لمپارد بر روی صندلی داغ استمفوردبریج شد، به سرعت خود را به عنوان یکی از مربیان برتر لیگ برتر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی آلمانی با ایجاد یک واحد دفاعی مستحکم، موفقیت هایی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان برای چلسی به ارمغان آورده است، اما هادسون اودوی می گوید رویکرد مدیریتی توخل نقاط ضعفی هم دارد.

اما هادسون اودوی چه انتقادی مطرح کرده؟

وینگر آبی‌ها توضیح می‌دهد که توخل بهتر است در هنگام ارائه دستورالعمل‌های تاکتیکی کمی واضح‌تر باشد و آرام تر رفتار کند، چرا که این مرد آلمانی در حال حاضر تحرک زیادی در کنار خط دارد و بیش ازحد صدای خود را بالا می‌برد.

هادسون اودوی قبل از شکست چلسی در فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول به دیلی میل گفته بود:

سرمربی بسیار خوبی داریم. وی از نظر تاکتیکی فوق العاده است. او می داند که چگونه از هر بازیکنی بهترین عملکرد را بگیرد، اما گاهی اوقات ممکن است توخل حالتی داشته باشد که شما نخواهید به او گوش دهید یا ممکن است طوری فریاد بزند که شما به خودتان بگویید: "چرا اینقدر کنار خط فریاد می زند؟"

هادسون اودوی در ادامه گفت:

"در عین حال، او بهترین چیز را برای تیم می خواهد. گاهی اوقات درک چنین مسئله ای سخت است و با خود فکر می کنید: "آیا او می تواند کمی آرام شود و دیگر فریاد نزند؟"

او در تلاش است پیامی را منتقل کند و به شما بفهماند که: گوش کن، من از تو می‌خواهم فلان کار را انجام بدی و این چنین بازی کنی زیرا می‌خواهم در بازی برنده شویم. یا اینکه می‌خواهد مطمئن شود که همه بازیکنان بیشترین تلاش خود را انجام می‌دهند. یا بازی را ببریم یا همه 100 درصد توان خودشون را در زمین بگذارند.

او قطعاً در مقایسه با مربیان دیگری که من با آنها کار کرده‌ام، متفاوت است. او همیشه سرپا است و آماده‌ی ژست گرفتن و یا صحبت کردن است. فقط بسیار پر سر و صدا است.

هادسون اودوی در ادامه به انتقاداتی که در پی نپیوستن به تیم زیر 21 سال انگلیس در ابتدای فصل از او شد، پرداخت. این بازیکن 21 ساله که واجد شرایط حضور در تیم ملی غنا هم هست، متهم به سر باز زدن از بازی برای سه شیرها شده است. او گفت:

من به انگلیس نرفتم و برای این هم نبود که فکر می‌کردم بزرگ‌تر از آنها هستم یا داشتم بزرگتر می‌شدم و رشد می‌کردم. من فقط تلاش کردم تا به تیم چلسی برگردم و تا حد امکان روی فوتبال باشگاهی تمرکز کنم: یک بازیکن معمولی باشم که امکانی برای همیشه بازی کردن و مشارکت بیشتر در تیم دارد. مردم می‌گفتند: "اوه، او خیلی مغرور و متکبر است. یا او کارهایی می‌کند که نباید بکند." من ابداً آنگونه نیستم.

هادسون اودوی سه بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است، اما او در مورد احتمال بازی مجدد برای تیم زیر 21 سال در آینده نزدیک افزود:

من با همه مربیان آنجا رابطه خوبی دارم. با هیچ یک از آنها مشکلی ندارم. اگر دوباره دعوت شوم، چه کسی می داند شاید این بار به تیم ملی بروم.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هادسون اودوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال