Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@15:30:33 GMT

◄ تذکر یک نماینده مجلس به وزیر راه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۱۸۸

◄ تذکر یک نماینده مجلس به وزیر راه

تین نیوز

حسین نوش آبادی شامگاه یکشنبه ۸ اسفند ماه با اشاره به تذکر به وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث جاده‌ای ورامین به آبباریک و چرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: چه کسی باید پاسخگوی قربانی شدن مردم در حوادث رانندگی جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر باشد. با وجود دو بار تذکر رسمی و چندین بار مکاتبه و ملاقات که با وزیر راه داشتم، در اجرای طرح ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر کوتاهی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه علیرغم چندین بار مکاتبه و ملاقات با وزیر راه و شهرسازی و بیان مشکلات جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر و بروز حوادث تلخ و دلخراش و از بین رفتن جان ده‌ها نفر از مردم بیگناه به دلیل ناامن بودن و فقدان امکانات پیشگیری از حوادث و حادثه خیز بودن این محور اقدام خاصی صورت نگرفته است و این جاده همچنان قربانی می‌گیرد.

نوش آبادی از وزیر راه خواست  تا ضمن تأمین اعتبار و بودجه ایمن سازی این مسیر و توبیخ و تنبیه عوامل خاطی و افرادی که قصور کرده‌اند، سریعا به این مشکل رسیدگی و اقدامات لازم صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی تین نماینده مردم مجلس شورای راه و شهرسازی بودجه وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد