Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@19:49:21 GMT

باشگاه نساجی آماده شکایت از استقلال!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۲۳۴

باشگاه نساجی آماده است در صورت حضور یامگا و ژستد در ترکیب استقلال، بلافاصله بعد از پایان بازی امروز، از آبی ها شکایت کند

صبح امروز خبر رسید مدت اقامت قانونی بازیکنان خارجی استقلال در تهران به پایان رسیده و این دو بازیکن به دلیل نداشتن مجوز کار در ایران، حق همراهی استقلال در بازی با نساجی را ندارند. اگرچه باشگاه استقلال بلافاصله این شایعه را تکذیب کرد اما باشگاه نساجی منتظر حضور این دو بازیکن در بازی امروز است تا از استقلال شکایت کند!

به گزارش طرفداری، پس از آنکه صبح امروز یک خبرگزاری از پایان مهلت اقامت قانونی کوین یامگا و رودی ژستد در ایران خبر داد و مدعی شد این دو بازیکن به دلیل نداشتن مجوز کار در ایران حق حضور در بازی امروز را ندارند، بیژن طاهری، سرپرست استقلال به صورت رسمی و محمد نوری فر، مدیر رسانه ای این باشگاه به صورت غیررسمی به این خبر واکنش نشان دادند و مدعی شدند هیچ یک از این دو بازیکن مشکلی برای حضور در بازی امروز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوری فر، این خبر را شیطنت خبرنگاران پرسپولیسی حاضر در رسانه ها دانست و بیژن طاهری نیز مدعی شد این شایعه صحت ندارد.

استقلالی ها می گویند هم برای یامگا و هم برای ژستد ویزای کار و اقامت ایران را از کانال های قانونی دریافت کرده اند و سازمان لیگ هم در جریان اقدامات قانونی باشگاه قرار دارد. اما باشگاه نساجی معتقد است استقلالی ها برای یامگا و ژستد ویزای توریستی گرفته بودند و حالا که مهلت ویزای این دو بازیکن به پایان رسیده، این دو بازیکن تا از کشور خارج نشوند و دوباره به ایران برنگردند موفق به دریافت ویزای جدید نخواهند شد.

هنوز باشگاه استقلال و سازمان لیگ برای رد این ادعا برگه های قانونی مربوط به اقامت این دو بازیکن و مجوز کار آن ها را به صورت رسمی منتشر نکرده اند و درست به همین دلیل باشگاه نساجی اصرار دارد حضور یامگا و ژستد در بازی امروز غیرقانونی است. برابر با شنیده های ما از اردوی نساجی، در صورتی که این دو بازیکن امروز برای استقلال بازی کنند، باشگاه نساجی بلافاصله بعد از بازی به ناظر بازی، سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

باشگاه نساجی در نیم فصل اول هم به حضور بازیکنان خارجی استقلال در بازی مستقیم مقابل این تیم اعتراض داشت اما آن زمان به این دلیل که باشگاه ظرف 24 ساعت بعد از بازی شکایت خود را ارائه نکرد، به درخواست نساجی رسیدگی نشد. از آن جایی که فردا تعطیل رسمی است، باشگاه نساجی برای آنکه اتفاق دور رفت تکرار نشود، تصمیم گرفته بلافاصله بعد از پایان بازی شکایت خود را به ناظر بازی، سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارائه کند.

به نظر می رسد بهترین راه حل برای جلوگیری از این دردسر جدید همین باشد که باشگاه استقلال و سازمان لیگ قبل از آغاز بازی امروز به صورت رسمی مجوزهای قانونی این دو بازیکن را منتشر کنند تا اگر سوتفاهمی برای باشگاه نساجی پیش آمده، برطرف شود و کار به شکایت و درگیری های بعدی نکشد.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی امروز دو بازیکن باشگاه نساجی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدرهای پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.

کد خبر 847326 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد