Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:11:59 GMT

افزون بر ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی بوشهر رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۲۳۸

افزون بر ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی بوشهر رفع تصرف شد

گروه استان‌ها ـ شهردار بندر بوشهر با اشاره به آزادسازی اراضی تصرفی ساحلی در حریم ۶۰ متری دریا گفت: از ۱۵ کیلومتر ساحل شهر بوشهر تاکنون افزون بر ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی بوشهر از تاسیسات و سازه‌های غیرضروری رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهراز برگزاری چهاردهمین هفته نکوداشت روز بوشهر در 18 اسفند خبر داد و اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معرفی 2 چهره ماندگار، یک شهروند افتخاری و شهید شاخص بوشهر را از جمله برنامه‌های هفته بوشهر دانست و افزود: هفته نکوداشت بوشهر از هفته آینده برگزار می‌شود.

شهردار بوشهر با اشاره به آزادسازی اراضی متصرفه ساحلی در حریم 60 متری دریا گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور و تأکید استاندار بوشهر این مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با هماهنگی دستگاه قضا تأسیسات غیرضروری در حریم 60 متری دریا شناسایی و رفع تصرف آنها در اولویت قرار گرفت.

حیدری با قدردانی از نیروی دریایی سپاه، دانشگاه خلیج‌فارس، شرکت توزیع نیروی برق و دیگر نهادها و دستگاه‌ها در همکاری ‌رفع تصرف حریم 60 متری دریا خاطر نشان کرد: از 15 کیلومتر ساحل شهر بوشهر تاکنون افزون بر 10 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر از تأسیسات و سازه‌های غیرضروری رفع تصرف شد.

وی از احیا سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی این سازمان در شهرداری، طرح‌های مختلف تسریع یافته و هزینه‌های اجرایی به شدت کاهش یافته است.

15 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی کلاردشت رفع تصرف شدادامه آزادسازی سواحل در کشور/ 350 هزار متر مربع از اراضی ساحلی استان بوشهر رفع تصرف شدلزوم شناخت راه‌های ارتقای "اقتصاد گردشگری ساحلی" پس از رفع تصرف سواحل

شهردار بوشهر طرح‌های عمران شهری، بودجه سال آینده و توجه به تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی از جمله شاهین شهرداری بوشهر و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراضی ساحلی متری دریا رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر