Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۲۵۰۰ نفر از بزرگان و تاثیرگذاران صنعت ساختمان در رویدادی به نام اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران که به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد شرکت کردند. - اخبار بازار -

این مراسم در تاریخ 4 اسفند ماه 1400 برای سومین بار و با هدف تقدیر از مهندسین ساختمان به مناسبت روز مهندس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم بیش از 500 نفر از سازندگان شاخص تهران و کشور ، 1000 نفر از برترین و فعال ترین معماران پایتخت،  برترین دفاتر معماری تهران، انبوه‌سازان، بزرگترین تولیدکنندگان و کارآفرینان صنعت ساختمان و مدیران عالی‌رتبه حوزه های شهری و ساختمانی کشور حضور داشتند.

در این جمع یکی از شرکت‌های شاخص و تاثیرگذار، یعنی گروه صنعتی  هافمن  علاوه بر داشتن غرفه‌ی تخصصی، حامی رویداد بوده و مدیرعامل گروه صنعتی هافمن آقای  دکتر محمد حمیدیه  به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت. وی در این جمع بیان کرد مدیریت زمان یکی از مباحث مهم در مهندسی است. از این رو بهتر می‌دانم سخنرانی بسیار کوتاهی داشته باشم و از گفتاردرمانی و سخن گفتن دوری کنم تا بتوانیم بیشتر به عمل‌گرایی بپردازیم. وی اضافه کرد مردم از سخن شنیدن و حرف و شعار خسته‌اند. باید بتوانیم با عمل‌گرایی به سمت رسیدن به اهداف حرکت کنیم. دکتر حمیدیه ابراز داشت در بین مهندسین و خبرگان صنعت ساختمان سخنان تخصصی و آمار و ارقام نخواهد گفت و زیره به کرمان نمی‌برد.

در ادامه مراسم از معماران و سازندگان برتر و منتخبین سال تقدیر و تشکر شد. اهدای لوح تقدیر به کارآفرینان برتر صنعت ساختمان و برگزاری پنل‌های متنوع و تخصصی در زمینه چشم‌انداز معماری و ساخت و ساز در ایران و جهان از برنامه‌های این رویداد بود. پنل پیش‌بینی اقتصاد مسکن در سال 1401 توسط کارشناسان و تحلیل‌گران این صنعت برگزار شد. پایان اجلاس نیز همراه بود با تجلیل از مدیر عامل  گروه صنعتی هافمن  جناب آقای دکتر حمیدیه، که به نیابت از ایشان آقای مهندس وهاب زاده مدیر فروش و بازاریابی گروه صنعتی هافمن لوح و تندیس را دریافت کردند.

از گروه صنعتی هافمن که حامی برگزاری این رویداد بود در قالب تقدیرنامه‌ای از سوی دبیر رویداد تجلیل شد. در متن این لوح تقدیر آمده است: حضور و مشارکت ارزشمندتان را در برگزاری اجلاس سالانه سازندگان و طراحان تهران صمیمانه ارج می‌نهیم و به پاس تلاش و اهتمام ارزنده‌ای که طی این سال‌ها در جهت بهبود و ارتقای صنعت ساختمان داشته‌اید مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نموده و با آرزوی تداوم این همکاری بی بدیل، این لوح سپاس تقدیم‌تان می‌گردد. امید که در سایه ایزد یکتا، همواره سبز و پایدار بمانید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748289

دیگر خبرها

  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود