Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «امیرمهدی نفر» را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب کرد.

به گزارش برنا، محمدرضا داورزنی در حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران ( زیر 21 سال) منصوب کرد.

نفر از سال 1389 به عنوان سرپرست و مدیر تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر حضور یافت و در مدت 12 سال همکاری، چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و سومی باشگاه‌های جهان را با پیکانی‌ها به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سال 2014 نیز سرپرست تیم ملی امید ایران بود و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا و طی این سال ها در چندین دوره مسابقات مختلف به عنوان سرپرست تیم های ملی جوانان و امید ایران حضور داشت.

متن حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرمهدی نفر به شرح زیر است:

جناب آقای امیرمهدی نفر

با سلام،

احتراماً؛ با عنایت به حسن سوابق و توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی و باشگاهی در سطوح مختلف بین‌المللی به موجب این حکم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی تحقق آرمان‌های والیبال کشور موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست تیم والیبال ایران لیگ برتر عنوان قهرمانی آسیا جهان تیم ملی تیم های ملی رئیس فدراسیون نظام مقدس جمهوری اسلامی سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان سرپرست تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد