Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بیمه سلامت از پرداخت ۹۰درصدی هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت خبر داد و گفت: تمام هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود حتی اگر در مراکز درمانی تحت پوشش نباشند و یا دارای بیمه سازمان تامین اجتماعی بوده باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، سید محمد حسینی سرپرست بیمه سلامت استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بیمه سلامت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیمه افراد کم برخوردار و حاشیه نشین برنامه های را در این حوزه آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه قرار است با همکاری دستگاه های مختلف بیمه افراد حاشیه نشین توسط بیمه سلامت انجام شود، افزود: به صورت مرحله ای با حضور در مناطق محروم و حاشیه ای شهر ها استان سمنان افرادی که دارای کد ملی ایرانی هستند تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت تا مشکل در بحث درمان این افراد ایجاد نشود.

سرپرست بیمه سلامت استان سمنان با اشاره به اینکه تمامی ایرانیان می توانند از بیمه سلامت استفاده کنند، تصریح کرد: هر فردی که دارای کد ملی ایرانی باشد و تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشد می تواند از مزایای بیمه سلامت برخوردار شود.

وی با اشاره به اینکه طرح بیمه افراد کم برخوردار و حاشیه نشین کلید خورده است، تشریح کرد: با شروع این طرح تاکنون بیش از ۱۷۴نفر از این افراد شناسایی و بیمه شده اند که این تعداد با ادامه فعالیت افزایش پیدا خواهد کرد.

حسینی از رایگان بودن ثبت نام و دریافت خدمات درمانی بیمه سلامت خبر داد، و گفت: تمامی افراد در صندوق بیمه همگانی قرار خواهند گرفت و می توانند با مراجعه به پزشک خانواده از خدمات درمانی استفاده کنند و در صورت نیاز به پزشک متخصص، معرفی نامه به این افراد داده خواهد شد.

سرپرست بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه در صورت نیاز به درمان اورژانسی باید به مراکز تحت پوشش مراجعه شود، خاطر نشان کرد: تمامی مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تحت پوشش بیمه سلامت نیز است پس مردم می توانند در موارد اورژانسی به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات درمانی استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی موجود در مناطق کم برخوردار، عنوان کرد: با توجه به آسیب های موجود افراد برای ثبت نام در بیمه سلامت مراجعه نمی کنند و با توجه به ترسی که وجود دارد اطلاعات لازم را به کارشناسان ارائه نمی دهند که این کار را مشکل می کند اما در این خصوص با همکاری سپاه، کمیته امداد و بهزیستی در تلاش هستیم تا بتوانیم سرعت کار را افزایش دهیم.

حسینی بابیان اینکه در پرداخت هزینه بیمه به مراکز درمانی و داروخانه ها بیمه سلامت سمنان پیش رو بوده است، بیان کرد: تمامی پرداختی های لازم به صورت مرحله انجام شده و بیمه سلامت نسبت به تمامی بیمه ها سرآمد بوده است.

سرپرست بیمه سلامت از پرداخت ۹۰درصدی هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت خبر داد و بیان کرد: تمام هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود حتی اگر در مراکز درمانی تحت پوشش نباشند و یا دارای بیمه سازمان تامین اجتماعی بوده باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست بیمه سلامت مراکز درمانی استان سمنان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان