Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه تئاتر خوزستان، نمایش "باد سرخ وزیدن گرفت" کاری از گروه نمایشی آرماندیس رامهرمز به بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر راه پیدا کرد.

هیات داوران انتخاب جشنواره متشکل از سعیدرضاخوش شانس، افشین زارعی و سیدمهدی فرجامی پس از بازبینی ۷۵ فیلم تئاتر صحنهای ۱۱ اثر را به بخش مسابقه  بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش " باد سرخ وزیدن گرفت" به کارگردانی نرگس نوری ممبینی و نویسندگی مهدی آشوغ به عنوان تنها نماینده استان خوزستان و شهرستان رامهرمز در بخش رقابتی این جشنواره حضور خواهد داشت.

این اثر با نگاهی متفاوت و از زاویه‌ای غیرمعمول به آدم ها و اتفاقات زندگی آنها در روزهای جنگ ایران و عراق می پردازد و دریافتی متفاوت به مخاطبی ارایه می‌کند.

 نمایش "باد سرخ وزیدن گرفت " پیش از این در سی و سومین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب رتبه برتر موسیقی نمایش، رتبه سوم بازیگری زن، رتبه سوم نویسندگی و رتبه برتر بازیگری خردسال شد.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر پسامهر به دبیری علی نیکومنش از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ به صورت حضوری در شهرستان فسا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها دفاع مقدس رامهرمز تئاتر خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس رامهرمز تئاتر دفاع مقدس رامهرمز تئاتر خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟