Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان شهردار دامغان با اشاره به فعالیت چهار ماهه خود در مدیریت شهری دامغان گفت: در این بازه چهار ماهه حدود ۲۳ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری دامغان را پرداخت کردیم.

 سید محمد تقوی در نشست با خبرنگاران دامغان با اشاره به تلاش برای آسفالت معابر شهری اظهار کرد:  در مدت ۴ ماه ۲۵۰۰ تن آسفالت با اعتبار ۳ میلیارد تومان در خیابان‌های دامغان استفاده شده و تا پایان سال هزار تن آسفالت در خیابان های اصلی دامغان به کار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت اقدامات مناسب سازی شهری را برای معلولین شهرستان دامغان آغاز کردیم ادامه داد: برای پایلوت پارک شهرک بهارستان دامغان برای معلولین درحال مناسب سازی است تا ین قشر استفاده بیشتری از فضای شهری ببرند.

شهردار دامغان از راه‌اندازی دوربین های کنترل ترافیک در غرب و شرق دامغان خبر داد و گفت:و دوربین های کنترل ترافیک شمال و جنوب دامغان نیز خریداری شده است که بزودی نصب خواهد شد .

تقوی با اشاره به تکمیل برخی طرح های معطل مانده شهری افزود: مانع ترافیکی خیابان هفت تیر بلوار پیروزی دامغان پس از ۳۰ سال وقفه برداشته و تخریب شد و مسیر تخریب نیز بازسازی ، جدول کاری و آسفالت گردید

وی با بیان اینکه از شهروندان دامغان انتظار است در اجرای طرح تفصیلی شهر و بازگشایی نقاط کور شهری دامغان ، شهرداری را یاری رسانند  اظهار کرد: پارکینگ خودروهای سنگین تا یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید و تمامی خودروهای سنگین از سطح شهر جمع آوری خواهد شد و  ساخت تکمیلی پارکینگ هم  ادامه خواهد داشت .

شهردار دامغان اضافه کرد: حدود ۱۰ روزی است که به دلیل ورود اداری و اجرایی  دو عضو شورای اسلامی شهر دامغان ، پروژه در حال احداث جنب امامزاده جعفر و محمد (ع) متوقف گردیده است

وی با بیان اینکه شهرداری بدنبال تکمیل پروژه پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در شهرک انقلاب دامغان است خاطرنشان کرد: تا اتمام پروژه های نیمه کاره عمرانی شهرداری دامغان ، احداث پروژه جدیدی را آغاز نخواهد کرد.

وی با اشاره به سیمای نازیبای برخی خانه های قدیمی در سطح شهر گفت: حکم تخریب ۷ خانه قدیمی در نقاط شهری دامغان گرفته شد و این خانه ها تخریب گردید .

شهردار دامغان با بیان اینکه شهرداری دامغان از تیم های ورزشی در رشته های متخلف حمایت می‌کند گفت: شهرداری علاوه بر این به‌دنبال راه اندازی سازمان آتش نشانی شهرداری و ارتقا رتبه ای شهرداری است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دامغان شهرداری استان سمنان شهردار دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود