Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم والیبال جوانان ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم والیبال جوانان ایران ( زیر 21 سال) منصوب کرد.

نفر از سال 1389 به عنوان سرپرست و مدیر تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر حضور یافت و در مدت 12 سال همکاری، چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و سومی باشگاه‌های جهان را با پیکانی‌ها به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از سال 2014 نیز سرپرست تیم ملی امید ایران بود و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا و طی این سال ها در چندین دوره مسابقات مختلف به عنوان سرپرست تیم های ملی جوانان و امید ایران حضور داشت.

متن حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرمهدی نفر به شرح زیر است:
جناب آقای امیرمهدی نفر
با سلام،
احتراماً؛ با عنایت به حسن سوابق و توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی و باشگاهی در سطوح مختلف بین‌المللی به موجب این حکم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی تحقق آرمان‌های والیبال کشور موفق و پیروز باشید.
محمدرضا داورزنی – رئیس فدراسیون والیبال


*نفر: تیم جوانان در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد
امیرمهدی نفر درباره برنامه‌های آماده سازی تیم جوانان اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی جوانان پسر از روز دوشنبه 15 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 60 بازیکن به اردوی انتخابی دعوت خواهند شد، گفت: اردوی انتخابی در سه مرحله سه روزه برگزار می‌شود و در هر مرحله 20 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی با هدایت غلامرضا مومنی مقدم برگزار خواهند کرد.

سرپرست تیم والیبال جوانان تصریح کرد: بلافاصله بعد از اردوی انتخابی، نخستین اردوی آماده سازی تیم با دعوت حدود 30 نفر آغاز خواهد شد و این اردوها تا زمان اعزام به جام کنفدراسیون والیبال آسیا ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه تیم جوانان به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد، گفت: این رقابت‌ها می‌تواند رویداد مناسبی برای کسب تجربه بازیکنان باشد.

نفر با بیان این‌که بحرین میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 است، گفت: نخستین هدف ایران در این رقابت‌ها کسب سهمیه مسابقات جهانی سال 2023 است.

وی ادامه داد: با توجه به رده‌بندی جهانی تیم والیبال جوانان ایران، در مسابقات قهرمانی آسیا باید به دیدار نهایی راه‌یابیم تا سهمیه جهانی کسب کنیم.

سرپرست تیم والیبال جوانان درباره سایر اعضای کادر فنی این تیم، گفت: غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم جوانان اعضای کادر فنی پیشنهادی خود را به رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرده و منتظر تصمیم‌گیری داورزنی در این زمینه هستیم.
انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جام کنفدراسیون والیبال آسیا سرپرست تیم والیبال جوانان تیم والیبال جوانان ایران رئیس فدراسیون والیبال عنوان سرپرست تیم اردوی انتخابی تیم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد