Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بخشنده امنیه امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی کاشان درخصوص اینکه شهرستان کاشان برای دو سال به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه ایران معرفی شده است، گفت: این یک فرصت طلایی در راستای معرفی هر چه بیشتر کتاب نهج البلاغه به مردم و آموختن پند‌ها و حکمت‌های موجود در ارزشمندترین کتاب ما شیعیان پس از قرآن کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب نهج‌البلاغه پیشروترین منبع در مباحث فرهنگی و اجتماعی مدیریتی است که چراغ راه و هدایتگر برای برون رفت از مشکلات و معضلات مدیریتی است که باید قدر آن را دانست.

او با بیان اینکه نهج‌البلاغه آئینه شفاف و ارزنده‌ای است که روش و نگاه حضرت علی (ع) در آن نهفته است، گفت: با همین نگاه و با استفاده از رهنمود‌های این کتاب می‌توان مشکلات را حل کرد.

کتاب نهج البلاغه آئین نامه انقلاب اسلامی و بازگشت به آن سبب استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته او ما مدیران و مسئولین باید با استخراج مفاهیم و نکات ارزنده این کتاب و آموزه‌های موجود در آن باید روشی کاربردی را برای حل معضلات و مشکلات اجتماعی در جامعه ارائه و عملیاتی کنیم.

بخشنده امینه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد اجتماعی و خدماتی در کاشان پایتخت نهج‌البلاغه ایران گفت: ۲۰ رویداد مختلف فرهنگی و هنری و ادبی در سطح شهر توسط شهرداری کاشان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

شهردار کاشان برگزاری رویداد حکمتانه که مربوط به تولیدات فرهنگی و هنری در زمینه نهج‌البلاغه است را از جمله این فعالیت‌ها دانست و گفت: رونمایی از مستند سید ابوالرضا حسینی راوندی، نمایش نامه «شب بود و من بودم و شرح آفتاب» و نماهنگ «همای رحمت» و تهیه و توزیع بسته‌های حکمتانه برای مدیران و مسئولان شهری از جمله اقدامات و فعالیت‌هایی است که در قالب این رویداد انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهج البلاغه کاشان نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • خون شریک ۲ + فیلم