Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: با استقبال بی سابقه از سوی گروههای سنی مختلف بیش از 3 هزار نفر از سراسر کشور در مسابقه کتابخوانی میلاد نور ویژه غدیر در استان قزوین شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه و قرعه کشی برندگان «مسابقه کتابخوانی غدیر» روز دوشنبه با حضور محسن حق شناس دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین، حجت الاسلام محمودی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در محل بنیاد غدیر قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حق شناس در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین در خصوص ترویج فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه اظهار داشت: در ایام میلاد نور که از 10 تا 13 رجب میلاد حضرت جواد(ع) تا میلاد خجسته امیر مومنان تعیین شده برنامه های فرهنگی متعددی اجرا شد که جشنواره شعر علوی، جشنواره خوشنویسی، به میزبانی شهرداری قزوین بود که 12 استاد برتر خوشنویسی قزوین در آن شرکت کردند و کلمات قصار حضرت را به زیبایی نگارش کردند و کاری ماندگار خلق شد.

حق شناس تصریح کرد: ویژه برنامه های میلاد در 63 مسجد استان نیز برگزار و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی گفت: در این ایام ضمن آذین بندی سطح شهر و معابر عمومی با کمک هیئت های مذهبی بیش از 10 هزار پرس غذای گرم و 1600 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی میلاد نور

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی میلاد نور هم در این ایام هم خبرداد و یادآورشد: سوالات این مسابقه از کتاب« حسنیه در دربار هامون» انتخاب شد و بیش از 3 هزار نفر به صورت مجازی در آن شرکت کردند و رکورد شرکت کنندگان شکسته شد.

وی اضافه کرد: تعداد 40 نفر برگزیده این مسابقه جوایز 100 هزار تا یک میلیون تومانی دریافت می کنند که در این رقابت 25 میلیون تومان هدیه نقدی به قید قرعه به کسانی که بیشترین پاسخ درست را به سوالات دادند اهدا می شود.

حق شناس یادآورشد: همچنین 700 نفر از قزوین در این مسابقات شرکت کردند که به 10 نفر جوایز ویژه تعلق می گیرد.

وی گفت: خوشبختانه از گروههای مختلف سنی در این مسابقه شرکت کردند و کوچکترین فرد 7 سال و مسن ترین فرد نیز 65 سال سن داشت که این استقبال برای ما بسیار ارزشمند است.

141 نفر به همه سوالات پاسخ درست دادند

حق شناس اظهارداشت: تعداد 141 نفر از شرکت کنندگان به همه سوالات( 100 درصد) و تعداد 1287 نفر نیز حدود 70 درصد سوالات را به درستی پاسخ دادند.

وی اضافه کرد: طراحی سوالات به گونه ای بود که به نوعی آموزش و فرهنگ سازی هم تلقی می شد و در معرفی شخصیت حضرت و ترویج فرهنگ ولایت نیز موثر بود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین اظهارداشت: روح انقلاب ما حضرت پیامبر اکرم(ص) و ولایت امیر مومنان (ع) است و همه اتفاقات باید به ولایت منجر شود و امیدواریم با ترویج فرهنگ علوی و نبوی بتوانیم پیروان خوبی در این عرصه باشیم.

در ادامه قرعه کشی برندگان در جمع رسانه های گروهی انجام شد و نفرات برتر مشخص شدند.

از میان کسانی که به همه سوالات مسابقه کتابخوانی میلاد نور ویژه غدیر پاسخ صحیح دادند به قید قرعه «سارا شیری» از استان تهران، «سید حسین حاجی زاده» از بافق استان یزد و «محمد مهدی امانی» از شهر محمدیه قزوین به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و جوایز یک میلیون تومانی دریافت کردند.

همچنین در میان کسانی که 95 درصد سوالات را پاسخ صحیح دادند «مرتضی کمری» از همدان، «سید حسین موسوی» از قم و «لادن چین آوه » از فارس به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کتابخانه های عمومی استان رسانه استان قزوین ترویج فرهنگ جامعه برنامه های فرهنگی شعر زیبایی مسجد رقابت فرهنگ سازی انقلاب یزد قم چین محسن حق شناس بنیاد غدیر قزوین دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین شرکت کردند حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت کردند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر دیروز برگزار شد.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح  امروز جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب آغاز شده است .

مرحله دوم آزمون سراسری هم هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم