Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:41:06 GMT

30 زندانی گلستانی در آستانه عید مبعث آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۹۹۸

30 زندانی گلستانی در آستانه عید مبعث آزاد شدند

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم آزادی مددجویان در زندان گرگان گفت: بدهی این مددجویان ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف، شاکیان حدود ۷۶ درصد این بدهی را بخشیدند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حیدر آسیابی گفت: پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از بدهی توسط زندانیان تقبل شد و سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز توسط مرکز نیکوکاری با مشارکت یکی از خیران استان تامین گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکل گیری نهضت کمک به آزادی زندانیان در گلستان گفت: در ماه های اخیر شاهد استقبال گسترده خیرین به ویژه در قالب مشارکت های خانوادگی برای کمک به آزادی زندانیان استان هستیم.

وی گفت: امسال با مشارکت خیرین ۶۲۵ مددجوی جرایم عمد و غیرعمد از زندان های گلستان آزاد شدند.

آسیابی افزود: اکنون ۸۰ محکوم جرایم غیرعمد در زندان های استان منتظر کمک خیران هستند .

وی ادامه داد: علاوه بر کمک های مالی ، به تازگی تعدادی از خیرین هم برای کمک به اشتغال زندانیان اعلام آمادگی کرده اند که یکی از خیرین اعلام کرده حاضر است  ۱۵ نفر از زندانیان آزاد شده امروز را در کارخانه خود در شهرک صنعتی سرخنکلاته مشغول به کار کند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آزادی زندانی آزادی زندانی گلستان زندان گرگان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت یک خیر نیکوکار و استاد دانشگاه در اقدامی خداپسندانه، مادری پس از تحمل ۶ سال حبس از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

این خیر با پرداخت بدهی ۸۴۰ میلیون ریالی بانوی مذکور، مقدمات آزادی این زندانی را فراهم کرد تا وی بتواند طعم شیرین آزادی را بچشد.

سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس گفت: کمک به آزادی زندانیان یک حرکت معنوی و ماندگار نزد خداوند متعال است که با این اقدام نیک خانواده‌ای از گرفتاری و مشکلات رها می‌شود.

کد خبر 6091386

دیگر خبرها

  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان