Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول با قهرمانی در دیدار نهایی جام اتحادیه (لیگ کاپ) به رکورد بیشترین جام در سطح اول فوتبال باشگاهی در انگلیس رسید.

به گزارش طرفداری، لیورپول روز گذشته با پیروزی در دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس (لیگ کاپ) به رکورد بیشترین جام در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلستان رسید.

آنها با پیروزی در این بازی و بالا بردن جام قهرمانی، اولین جام ممکن از چهار جام در دسترس این فصل را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول در حال حاضر در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس نیز شانس زیادی برای قهرمانی دارد. در این مطلب نگاهی داریم به پرافتخارترین باشگاه های تاریخ فوتبال انگلستان در رقابت‌های رسمی داخلی، اروپایی و بین‌المللی که در حال حاضر لیورپول و منچستریونایتد با ۶۶ جام مشترکأ در صدر قرار گرفته‌اند.

پرافتخارترین باشگاه های تاریخ فوتبال انگلستان در رقابت‌های رسمی داخلی، اروپایی و بین‌المللی

 

لیورپول با قهرمانی در دیدار نهایی جام اتحادیه انگلستان (لیگ کاپ)، به رکورد بیشترین جام در سطح اول فوتبال باشگاهی در انگلیس رسید و مشترکأ با منچستریونایتد با ۶۶ جام در جایگاه اول قرار گرفت.

پرافتخارترین باشگاه های تاریخ فوتبال انگلستان در رقابت‌های رسمی داخلی، اروپایی و بین‌المللی

 

لیورپول این شانس را دارد تا در این فصل رکورد منچستریونایتد را شکسته و به تنهایی نامش را به عنوان پرافتخارترین باشگاه تاریخ انگلستان ثبت کند.

مقایسه جام‌ها و افتخارات لیورپول و منچستریونایتد در رقابت‌های رسمی داخلی، اروپایی و بین‌المللی

 

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرافتخارترین باشگاه اروپایی و بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این توافق توسط هیچ یک از باشگاه‌ها علنی نشده اما تقریبا قطعی شده که همه چیز آماده است تا آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در آنفیلد شود.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروزش با سوالاتی درمورد آینده و احتمال پیوستن به لیورپول صحبت کرد. اسلوت به خبرنگاران گفت:"فکر می‌کنم بهتر است تا تمام پاسخ‌های مربوط به این سؤالات را در پایان فصل بدهم. چون من هنوز در اینجا به فاینورد تعهد دارم و لیورپول نیز همچنان مشغول کار خودش است."

اسلوت در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر می‌توان انتقال او به لیورپول را تبریک گفت یا نه، پاسخ داد:"شما همیشه می‌توانید به من تبریک بگویید، اما بهتر که در پایان فصل و وقتی واقعا رسمی شد، این کار را انجام دهید."

اسلوت به شوخی گفت که اگر روزنامه‌نگاران فقط در مورد لیورپول سوال کنند، به یک کنفرانس مطبوعاتی "ناخوشایند" تبدیل می‌شود اما او تایید کرد که "اطمینان دارد" این معامله تکمیل می شود.

این مربی 45 ساله گفت:"هنوز هیچ توافقی به صورت رسمی وجود ندارد و اینجا با نشان فاینورد روی لباسم نشسته‌ام، بنابراین قصد این است که سوالات درباره فاینورد باشد، اما به هر حال شما خبرنگاران تلاش خواهید کرد. هنوز اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اما واقعاً نمی‌توانم پاسخ بیشتری بدهم."

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید