Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه آغاز شد. سه مسابقه از این هفته به صورت همزمان از ساعت ۱۵ آغاز شد که

فولاد خوزستان صفر - هوادار تهران صفر

این بازی به میزبانی ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی برابر فولاد به تساوی بدون گل رسید. هوادار که هفته گذشته برابر پدیده پیروز شده بود و در چهار هفته اخیر رنگ باخت را به خود ندیده است، یک امتیاز ارزشمند از دیدار امروز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادار با تساوی امروز ۲۲ امتیازی شد و فولاد هم که در تلاش برای کسب سهمیه آسیایی است، ۲۹ امتیازی شد.

نفت مسجد سلیمان صفر - آلومینیوم اراک صفر

در دیگر مسابقه امروز، آلومینیوم در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر رفت که نتیجه این مسابقه هم مثل دیدار فولاد و هوادار با نتیجه تساوی تمام شد.

نفت با هدایت محمود فکری با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا در کنار پدیده دو گزینه اصلی سقوط باشد. آلومینیوم اراک هم که هفته هاست تجربه پیروزی را نداشته، ۲۶ امتیازی شد و از رده نهم جدول تکان نخورد.

فجر سپاسی ۱ - پیکان ۱

تیم پیکان تهران هم در بازی همزمان در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان فجر سپاسی بود که این مسابقه با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید. پیمان رنجبری (۸۲) برای پیکان و میلاد کمندانی (۹۲) برای فجر گلزنی کردند.

پیکان که تا دقایق آخر برنده بازی بود، با دریافت گل دیرهنگام دو امتیاز ارزشمند را از دست داد تا ۳۰ امتیازی شود و در رده پنجم جدول باقی بماند.

فجر با هدایت اصغر کلانتری شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند. این تیم آخرین بار در هفته پنجم برابر همین پیکان به پیروزی رسیده بود و از آن زمان رنگ برد را به خود ندیده است؛ یعنی ۱۵ هفته بدون کسب پیروزی. فجری‌ها با ۱۵ امتیازی در رده چهاردهم هستند و خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کنند.

کد خبر 5435900

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال هوادار تهران تیم فوتبال پیکان تهران آلومینیوم اراک تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی والیبال یحیی گل محمدی کشتی آزاد تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فرهاد مجیدی تیم فوتبال پورتو امتیازی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند

درچارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان پیکان که این دیدار در پایان وقت قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت مسی‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان تحت هدایت رضا عنایتی را شکست  دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

جلال الدین علی محمدی بازیکن مسی‌ها در دقیقه ۳۲ با شوتی زمینی موفق شد دروازه پیکان را باز کند تا مسی‌ها در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند، اما در در دقیقه ۴۸ ابولفضل زمانی موفق شد با گشودن دروازه حامد لک کار را به تساوی بکشاند.

مرحم نویدکیا از بهمن سال گذشته هدایت مسی ها را برعهده گرفت و تاکنون با این تیم موفق شده است نتایج قابل قبولی کسب کند تا ضعیف مسی ها در نیم فصل اول لیگ برتر به دست فراموشی سپرده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان