Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:08:18 GMT

رقابت های پارالل در دیزین البرز برگزار شد 

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۱۴۵۰

رقابت های پارالل در دیزین البرز برگزار شد 

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین البرز به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از رقابت ها حدود ۷۰ ورزشکار دختر و پسر از استان های البرز و تهران در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«صادق کلهر» افزود: در بخش زیر ۱۲ سال دختران سوگل اسدی، تمنا مورج و نازگل خازنی و در بخش پسران ایلیا کلهر، سپهر کلهر و آرسام ساوه تلخابی به ترتیب مقام های اول تا سوم راکسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران نیز ستایش کلهر، باران تیر و ملیکا کلهر و در بخش پسران بنیامین ساوه شمکشی، طاها کیا شمشکی و امیر علی جعفری موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

کلهر ادامه داد: همچنین در بخش دختران زیر ۱۶ سال پارمیس فاتحی، سارینا احمد پور و ساینا محبعلی و در بخش پسران علی بلوکات، محمد رضا کلهر و اردلان ساوجی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

برچسب‌ها البرز پیست دیزین فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز پیست دیزین فدراسیون اسکی البرز پیست دیزین فدراسیون اسکی پیست بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از دختران در آغاز رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳

     

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • تصاویری از دختران در آغاز رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳