Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

پروژه چهارخطه شدن جاده ۱۷ کیلومتری کلاردشت به مرزن آباد در سال ۱۳۸۸ تصویب شد و قرار بود پس از دو سال اجرا و بهره برداری شود ولی این پروژه به دلیل عدم اختصاص اعتبار تاکنون در حد مصوبه بوده است.

به گزارش تین نیوز، ایرنا نوشت: فرماندار کلاردشت گفت : با تخصیص ۶۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی احداث مسیر چهار خطه کلاردشت به مرزن آباد بعد از ۱۲ سال پی گیری های مستمر مسئولان شهرستانی و استانی به نتیجه رسید و روز گذشته نیز با انجام مناقصه پیمانکار فاز نخست این پروژه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران پولادی با اشاره به اجرای این پروژه در سه فاز ، افزود : فاز نخست چهار خطه کلاردشت به مرزن آباد به طول پنج کیلومتر از ابتدای بلوار گلدشت تا انتهای روستای کلنو در مدت حدود یک سال اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مسیر به دلیل داشتن پیچ های خطرناک ، شیب های تند و عرض کم بویژه در شب یا هنگام نزولات آسمانی یا مه گرفتگی برای مسافران و افراد بومی منطقه حادثه خیز است و از سوی دیگر مسیر محور کلاردشت به عباس آباد نیز یکی از محورهایی ارتباطی گردشگری غرب مازندران محسوب می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس و کلاردشت هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه سال گذشته با پی گیری ها صورت گرفته و اختصاص اعتبار ۶۷ میلیارد تومانی عملیات اجرایی طرح چهار خطه شدن این مسیر پس از بیش از ۱۲ سال مسکوت ماندن در دولت های گذشته آغاز شد.

مجتبی شهسواری افزود : در فاز نخست پنج کیلومتر تعریض مسیر به همراه زیرسازی و آسفالت اجرا می شود و ۱۲ کیلومتری باقی مانده در فاز های دوم و سوم در نظر گرفته شده اند.

وی تصریح کرد: در فازهای بعدی با توجه قرار داشتن چند روستا در مسیر نیاز به تملک زمین برای تعریض کردن مسیر دارد ضمن زمانبر بودن، نیاز به اعتبار بیشتری نیز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس و کلاردشت گفت : در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی با به کارگیری یک گروه مشاور در حال انجام کار مطالعاتی و تهیه نقشه های لازم برای اجرای فاز های بعدی این پروژه است که بر اساس برنامه ریزی وزارت کار مطالعاتی فاز دوم و سوم در سال آینده به پایان خواهد رسید.

مسیر کوهستانی مرزن آباد به کلاردشت به خاطر عرض کم معبر ، پیچ های غیر استاندارد ، نداشتن گاردریل ، نبود علائم هشدار دهنده و روشنایی در برخی از ایام سال بویژه زمستان و در شرایط یخبندان سبب بروز سوانح رانندگی می شود. تاکنون نیز این گونه حوادث علاوه بر مسافران ، تعدادی از مردم بومی منطقه را به کام مرگ کشانده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مناقصه مسافران گردشگری راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گاردریل روشنایی مرگ مرزن آباد کلاردشت مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند