Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری سرپرست فرمانداری پیشوا در این مراسم گفت: انتقال فاضلاب مسکن مهر پیشوا، از طرح‌های بسیار مهم زیست محیطی است که ظرفیت تصفیه‌خانه را برای ایجاد و تولید پساب مورد نیاز افزایش می‌دهد.
وی افزود: با انجام کلنگ زنی، بلافاصله عملیات اجرایی طرح آغاز می‌شود و از پیمانکار انتظار داریم تا کار را با سرعت و به گونه‌ای که کمترین زحمت را برای مردم ایجاد کند، پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاجیک نوری تصریح کرد: خدمت‌ رسانی، بهترین هدیه‌ای است که در اعیاد ملی و مذهبی می‌توان به مردم اهدا کرد و در سالروز مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) نیز این طرح در راستای کسب رضایت مردم آغاز شد.
وی گفت: بازچرخانی آب یکی از مهمترین طرح‌های زیست محیطی شهرستان پیشوا است که می‌تواند آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی را تأمین کند.
حمیدرضا نادری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران نیز در این مراسم گفت: یکی از مشکلات پیشوا، تامین آب پایدار است که در این راستا عملیات انتقال آب از سد ماملو در ابتدای سال ۹۹ انجام شد و باعث رضایت نسبی مردم و رفع معضلات حوزه آب شرب این منطقه شد.
حمیدرضا نادری افزود: یکی دیگر از مشکلات پیشوا در حوزه فاضلاب و نصب انشعابات آن است که این مشکل با همکاری مسوولان و همراهی مردم رفع می‌شود.
وی گفت: اجرا نشدن کامل طرح فاضلاب مسکن مهر آژینه، دغدغه مسوولان از جمله دادستان پیشوا است که با آغاز عملیات اجرای خط انتقال فاضلاب تلاش می‌شود تا ابتدای تابستان آینده شاهد تکمیل این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ متری باشیم.
نامداری با اشاره به اینکه هزینه اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: بحث جمع‌آوری فاضلاب و استفاده بهینه از پساب از موضوعات مهم شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران است که با رویکرد شرکت آب و فاضلاب، در کوتاهترین زمان، مشکل فاضلاب در چهار شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت حل می‌شود.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها تصفیه خانه استان تهران آب و فاضلاب ورامین پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه استان تهران آب و فاضلاب تصفیه خانه استان تهران آب و فاضلاب ورامین پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه