Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:03:25 GMT

نویدکیا: هم سپاهان هم تراکتور شانس پیروزی داشتند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۱۷۱۱

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر ۲ تیم شانس پیروزی داشتند.

محرم نویدکیا پس از دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان که با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شد در نشست خبری حضور پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، نویدکیا در ابتدا اظهار داشت:

اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم، باید بگویم، نیمه اول 5-6 مورد خوب داشتیم و تراکتور تنها فرصت خود را به گل تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند فرصت خیلی خوب داشتیم، اما استفاد نکردیم. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. حتی توپ را به تیر هم زدیم. بعد از اینکه گل دوم را خوردیم بازی معمولی انجام دادیم؛ اما خوشحالم در شرایط سختی که در چند روز گذشته داشتیم بازیکنان خیلی خوب به بازی برگشتند.

وی افزود:

بعد از تساوی هم در لحظات پایانی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. تراکتور هم شانس بزرگی برای پیروزی در این بازی داشت. برای ما سخت بود. امیدوار بودیم امتیاز کامل را بگیریم. نیمه دوم بازی خیلی جذابی بود و حیف است که تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند. امیدوارم تراکتور رو به جلو برود و از این شرایط خارج شود و برای خودمان هم همین شرایط را آرزو می‌کنم.

نویدکیا در مورد اشتباهات خط دفاعی در گل‌هایی که تیمش دریافت کرد، تصریح کرد:

من در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم. به نظر من تمام تیم مقصر است. اشتباه فردی در فوتبال درست نیست و بازیکنان باید تلاش کنند که وظایف خود را به درستی انجام دهند. یک ضربه ایستگاهی خوردیم که نمی‌شد کاری کرد. یک موقعیت معمولی هم به حریف دادیم و بازیکن ما سُر خورد و مقصر نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای ادامه همکاری با این تیم، گفت:

صحبتهایی انجام شد. شفاهی و کتبی کناره‌گیری خودم را اعلام کردم، اما باشگاه قبول نکرد. صحبت‌هایی مطرح شده که درون خانوادگی است. تلاش می‌کنیم که اتفاق بدی برای سپاهان رخ ندهد. فدراسیون و سازمان لیگ باید تکلیف تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا را مشخص کنند. اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم تا در جام باشگاه‌های آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و روی آن رقابت‌ها تمرکز کنیم.

نویدکیا در مورد تغییرات هر دو تیم در این بازی، خاطرنشان کرد:

چند روز سر تمرینات نبودم. موضوع این است که یک سال و نیم است که با تیم کار کردم و امروز بازیکنان باید همان کارهای قبلی را انجام می‌دادند. نیمه اول بازی معمولی بود و در نیمه دوم تراکتور تلاش کرد موقعیت‌های بهتری برای خود ایجاد کند. در عرض چند روز نمی‌توان تغییرات اساسی در تیم ایجاد کرد. نسبت به گذشته تراکتوری‌ها سعی کردند در بخش هجومی بهتر بازی کنند. چند بازیکن آنها جابه‌جا شده بود و انگیزه آنها بالاتر رفته بود.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)