Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، تویوتا تایید نکرد که این یک حمله سایبری است و در بیانیه‌ای کوتاه استدلال کرد که مشکل پیش آمده از شرکت ثالث صنایع کوجیما نشات گرفته است.

در همین ارتباط یک منبع نزدیک به صنایع کوجیما به روزنامه تجاری Nikkei گفت: درست است که ما مورد حمله سایبری قرار گرفته‌ایم.

این منبع افزود: ما همچنان در حال ارزیابی خسارت با اولویت نخست راه‌اندازی مجدد سیستم تولید تویوتا در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت صنایع کوجیما که قطعات پلاستیکی برای صنعت خودرو تولید می‌کند نیز امروز غیرقابل دسترس به نظر می‌رسید.

به گفته سخنگوی این گروه که با خبرگزاری فرانسه مصاحبه کرده است، تویوتا در حال حاضر تولید خود را در ژاپن تنها برای یک روز متوقف کرده است و قصد دارد روز سه‌شنبه وضعیت را بررسی کند.

وی اعلام کرد که این مشکل بر تولید حدود ۱۳ هزار دستگاه خودرو در روز سه شنبه تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این حادثه در حالی رخ می‌دهد که کشورهایی که روسیه را به دلیل حمله به اوکراین تحریم کرده‌اند، از جمله ژاپن، در مواجهه با خطر بالای تلافی‌جویانه مسکو در قالب حملات سایبری، در حالت آماده‌‍باش هستند.

نخست وزیر ژاپن نیز امروز به خبرنگاران گفت: دولت ژاپن در تلاش برای بررسی این موضوع است که آیا حمله سایبری احتمالی بر تولید تویوتا می‌تواند با تحریم‌های اعلام شده توسط توکیو علیه مسکو مرتبط باشد یا خیر.

فومیو کیشیدا اضافه کرد: پاسخ دادن [به این موضوع] بدون بررسی کامل دشوار است.

برچسب‌ها اوکراین مسکو روسیه توکیو ژاپن پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین مسکو روسیه اوکراین مسکو روسیه توکیو ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟