Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان بازی با هوادار اظهار داشت: بازی بسته‌ای بود و نتیجه‌ای که دلخواه ما بود کسب نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم. فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد و امیدوارم هماهنگی بازیکنان روز به روز بیشتر شود تا شرایط مان بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روزمان نبود و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

وی درخصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و عملکرد عزیزی‌خادم عنوان کرد: در شرایط کنونی نمی‌توان قضاوت درستی داشت. باید منتظر گزارش‌ها ماند. ماجدی و همکارانش پیش از این هم در فدراسیون بودند و حالا باید گزارشی بدهند تا قضاوت‌ها عادلانه و منطقی باشد. همزمان با این تغییرات بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم بود و تیم باید می‌جنگید که به مسابقات صعود کند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. فکر می‌کنم بیشتر انرژی‌ها در آن سو معطوف شده بود و زمانی برای پرداختن به موضوعات دیگر نبود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درمورد تکشیل کمیته چابک‌سازی در فدراسیون فوتبال گفت: چابک‌سازی بیشتر درمورد سازمان لیگ بود تا شفافیت بیشتر شود و باشگاه‌ها فعال‌تر شوند. کارها باید اصولی پیش می‌رفت، اما وقتی ما ورود کردیم متوجه شدیم که سازمان لیگ به نام اشخاص و خصوصی است. افرادی که در آن زمان به عنوان هیأت رئیسه سازمان لیگ بودند به صورت درصدی سازمان لیگ را به نام خود ثبت کرده بودند و درها بسته بود. حدود 200 میلیارد هم بدهی وجود داشت که ابتدا باید پرداخت می‌شد و سپس به سراغ اقدامات اصلاحی می‌رفتیم. به همین دلیل کم کم این کمیته کم رنگ شد و من هم مسئولیت دیگری گرفتم و رفتم.

گرشاسبی درخصوص شکایت باشگاه فولاد از استقلال و مشکل خدمت سربازی برخی بازیکنان، تصریح کرد: اطلاعاتی را داشتیم که ما خواهان بررسی آن شدیم. نه تنها فقط استقلال که هر باشگاه دیگری بود همین اتفاق می‌افتاد. ما بر اساس اطلاعاتی که به دست‌مان می‌رسد به دنبال احقاق حق تیم خود بودیم.

وی در مورد خدمت سربازی مهدی ترابی، گفت: تمام کارهای ترابی قانونی بود. زمانی که او مشمول نشده بود و کارت اعزام گرفته بود و دو ماه زمان داشت موضوع را پیگیری کردیم و ترابی دانشجو شد. حالا نظام وظیفه مدعی شد که ما از 3 ماه قبل شرایط یزدانی و مردامند را به باشگاه استقلال اعلام کرده بود. به ما مربوط نمی‌شود که بخواهیم به موارد باشگاه‌های دیگر ورود کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد فولاد خوزستان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)