Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اقدامات فرهنگی با هدف حفظ نظافت شهر، زیباسازی و تلطیف روحیه شهروندان در آستانه سال جدید در شهرکرد پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرکرد افزود: برای استقبال از بهار ۱۲ هزار متر مربع گل‌کاری که ۱۰ هزار گلدان شب بو و ۶ هزار جعبه گل بنفشه و همیشه بهار بعد از تهیه گل‌ها در میادین و ورودی شهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرس کاری، تعمیر چاه و موتور خانه میادین، تعمیر لوله‌های فضای سبز، نصب المان‌های نوروزی، شستشو و رنگ‌آمیزی میادین، ساماندهی پارک‌ها، تعمیر مبلمان شهری و وسیله بازی کودکان، رفع نقص و رنگ‌آمیزی سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی و فعال‌سازی آبنماها، علف کنی و نظافت بلوارها از جمله فعالیت‌های در حال اجراست.

هاشمی افزود: این سازمان با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدرضا هاشمی گل کاری عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟