Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: درست است که بازی گل نداشت اما همه چیز داشت.

رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، خطیبی اظهارداشت:

واقعیت این است با شرایطی که حریف دارد تلاش می‌کند در لیگ بماند، بازی سختی خواهیم داشت. ما برای برد آمده بودیم و موقعیت‌سازی هم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف تلاش می‌کرد در زمین خودش 3 امتیاز بگیرد اما ما در این زمین خوب کار کردیم. درست است که بازی گل نداشت اما همه چیز داشت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود:

می‌دانستیم بازی سختی داریم، بعد از 3 باختی که داشتیم وقتی به مساوی در زمین حریف برمی‌گردیم این خوب است. در زمین حریف و تیمی که از تمام ظرفیت‌هایش تلاش می‌کرد 3 امتیاز را بگیرد، توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. گلر مسجدسلیمان می‌توان گفت بهترین بازیکن زمین بود و حتی توپ‌هایی که گرفت کار بزرگی انجام داد. او اجازه نداد ما به گل برسیم. 

وی افزود:

حریف خوب بازی کرد اما ما سعی کردیم به آنها موقعیت ندهیم. بچه‌های ما با تمام وجود بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما توپ‌ها به گل نرفت. این نکته را باید به هواداران بگویم؛ هدف ما این است که فشار را از روی تیم بردارم و هواداران در جریان باشند. اول فصل که قرارداد بستیم این موضوع در قرارداد من هست اینکه جزو 12 تیم باشیم. 

سرمربی آلومینیوم با اشاره به اینکه تیم به هدف تعیین شده، رسیده، گفت:

الان به این هدف در جدول رسیدیم. چون اوایل لیگ با نتایجی که داشتیم بالای جدول بودیم انتظارات بالا رفت و فشار روی بازیکنان است، خواهش من این است هواداران انتظاراتی را که تیم دنبال می‌کند را ببینند چون به هدفی که سرمربی و باشگاه دارند رسیده‌ایم. خواهش می‌کنم با یکی دو باخت استرس به بازیکنان وارد نشود چون آنها هم تحت تاثیر بازی و جدول قرار می‌گیرند. هدف بعدی ما این است در سالهای بعد در رده‌های بالاتری قرار بگیریم. 

خطیبی افزود:

آلومینیوم 2 سال است که به لیگ برتر آمده و یکی از بهترین‌ها بازی را در لیگ برتر داشت، این فقط نظر من نیست بلکه نظر همه کارشناسان است. این نیست که بگوییم آلومینیوم نباید ببازد چون همه تیم‌های دنیا در لیگ باخت را تجربه می‌کنند. بعد از نیم فصل شرایط برای تقویت تیم فراهم نشد و با بضاعتی که داریم کار بزرگی انجام شده است. به آنها تبریک می‌گویم چون با تمام وجود تلاش خود را می‌کنند. برخی از آقایانی که بی تجربه هستند، تصمیماتی می‌گیرند و تلاش بچه‌ها را نمی‌بینند بیایند رختکن آنها را ببیند چون بازیکنان ما با تمام وجود تلاش خود را می‌کنند. اجازه دهید انتظارات بالا نرود و بچه‌ها کار خود را بکنند. 

سرمربی آلومینیوم با اشاره به اینکه باید آرامش در تیم باشد، تصریح کرد:

قول می‌دهم هدفی که باشگاه با من قرارداد بسته آخر فصل تیم را تحویل بدهم و سال بعد که قرارداد داریم به هدفی که داریم برسیم. آرامش تنها چیزی است که باید در تیم و همین طور بین هواداران باشد. از هواداران هم تشکر می‌کنم در روزهایی که 3 باخت داشتیم تیم را حمایت کردند و کنار تیم بودند. مردم اراک هم نشان دادند فوتبالی هستند و از آنها تشکر می‌کنم.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای مصاف با سپاهان اصفهان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

اوسمار ریسک می‌کند یا بیرو به چارچوب برمی‌گردد؟

گقته می‌شود علیرضا بیرانوند به این بازی مهم و حساس رسیده به ترکیب اصلی قرمزها بازخواهد گشت. با احتمال ضعیف‌تر شاید امیررضا رفیعی در دقیقه نود در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار بگیرد. اگر بیرانوند به ترکیب برگردند شاید نسبت به بازی قبل این تیم با آلومینیوم در اراک، یک تا سه تغییر را در ترکیب اصلی سرخ‌ها اتفاق بیفتد.

همان مدافعان میانی همیشگی در ترکیب اصلی

ضعف دفاعی و اشتباهات عجیب زوج گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در برخی لحظات بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، بعید است آن‌ها مقابل سپاهان فیکس نباشند. در سمت چپ خط‌دفاعی عبدالکریم گزینه معتمد اوسمار در این پست است و جدال او با رامین رضاییان جالب خواهد شد. باتوجه به محرومیت دانیال، اوسمار باید از بین وحدت و فرجی یکی را انتخاب کند که هر کدام ریسک مخصوص خود را دارد. وحدت بعد از حدود یک ماه مصدومیت برگشته و فرجی در اراک نمایش خوبی نداشته اما شانس وحدت بیشتر خواهد بود.

پرسپولیس میانه‌زمین را با سپاهانی‌های سابق می‌بندد

به‌نظر نمی‌رسد زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی دست‌خوش تغییر شود و این دو هافبک باید مقابل تیم سابق‌شان جنگ وسط زمین را ببرند. باوجود آن زخم عمیق روی آشیل پای اورونوف مثل بازی‌های قبل در این پست بازی می‌کند و نقطه امید سرخ‌ها در فاز حمله است. همچنین علی‌رغم نمایش نه‌چندان جالب مهدی ترابی در برابر آلومینیوم اراک، انتظار می‌رود وی در این بازی در فاز تهاجمی پرسپولیس یک وزنه موثر باشد.

عیسی آل‌کثیر خیلی‌زود به سپاهان رسید

چنانچه امید عالیشاه به بازی امروز برسد بازهم شاید فیکس نشود و احتمالاً یک بازیکن از زوج محمد خدابنده‌لو و وحید امیری به‌جای وی بازی خواهند کرد که به‌نظر می‌رسد شانس محمد خدابنده‌لو بیشتر باشد. برای پست مهاجم گزینه دیگری به‌غیر از عیسی آل‌کثیر وجود ندارد که باید مقابل تیم سابق خود در نیم‌فصل اول در کنار اوستون اورونوف مهاجم آماده این‌روزهای پرسپولیسی‌ها بدرخشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 749585

دیگر خبرها

  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)