Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک بر حریف خوزستانی خود غلبه کرد.

۴۵ دقیقه نخست این بازی فوق‌العاده جذاب بود. ابتدا صنعت نفت آبادان در دقیقه ۲۷ توسط طالب ریکانی کاپیتان آماده‌ خود به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکانی زننده هر چهار گل اخیر صنعت نفت در پنج هفته گذشته بوده است.

چهار دقیقه بعد همکاری خوب قاسمی‌نژاد و کی‌روش استنلی باعث شد تا سعید صادقی در دهانه دروازه به توپ برسد و تیمش را به بازی برگرداند. همین هافبک جوان در نیمه دوم زننده گلی زیبا بود. او پس از عبور از سد یک بازیکن از زاویه بسته با شوتی غیر قابل مهار و به کمک تیر دروازه، فرزین گروسیان را برای دومین بار تسلیم کرد تا سیرجانی‌ها در دقیقه ۵۰ به گل برتری دست یابند.

شاگردان علیرضا منصوریان بعد از چهار برد و ۲ تساوی، باختند تا تعداد شکست‌هایشان در این فصل به عدد هفت برسد. جالب است که پیش از این آخرین شکست نفتی‌ها در لیگ برتر بازهم در استان کرمان و مقابل مس رفسنجان رقم خورده بود. آنها حالا با همان ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده‌اند.

در سوی مقابل امیر قلعه‌نویی دهمین هفته بدون باخت را پشت سر گذاشت. تیم او در این مدت پنج برد و پنج تساوی را به دست آورده و حالا با ۳۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

طالب ریکانی در دقیقه ۹۳ به دلیل انجام خطای غیر ورزشی روی سعید صادقی به صورت مستقیم از زمین اخراج شد تا بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

ترکیب گل‌گهر

محمدحسین اکبر منادی، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، سعید صادقی، رضا شکاری، امین قاسمی‌نژاد، کی‌روش استنلی

ترکیب صنعت نفت

فرزین گروسیان، امید خالدی، محمد طیبی، میثم تهیدست، سیدفاخر تهامی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، عباس بوعذار، طالب ریکانی، شروین بزرگ

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان استان کرمان لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان استان کرمان لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی تیم فوتبال گلگهر سیرجان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید