Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:05:49 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۲۲۹۷

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- مدیر امور منابع آب مشهد از آزادسازی و رفع تصرف پنج هکتار از حریم و بستر رودخانه کاهو در شهرستان گلبهار خبر داد. محمد برزویی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه گشت و بازرسی مهندسی رودخانه های امور منابع آب مشهد با اخذ دستور قضایی از دادستانی و در حضور پلیس، نسبت به رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه کاهو شهرستان گلبهار اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزویی اضافه کرد: امور منابع آب مشهد در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب و قانون رفع تجاوز به تاسیسات آب و برق کشور، با همه متخلفان و متصرفانی که به حرایم و بستر رودخانه ها و مسیل ها دست تجاوز و ساخت و ساز کرده باشند، برخورد قانونی دارد تا همه تصرفات به وضع گذشته باز گردد.

تربت‌حیدریه- سرپرست فضای سبز شهرداری تربت‌حیدریه گفت: هزینه توسعه و نگهداری فضای سبز این شهر در ماه ۱۲ میلیارد ریال است که برای آبیاری این فضاها از ۱۰ حلقه چاه، پساب تصفیه خانه و نیز آب شرب شهر استفاده می‌شود. سارا امینیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سرانه کنونی فضای سبز در این شهر را هشت مترمربع عنوان کرد و افزود: رقم فوق از میانگین کشوری که ۱۲.۵ مترمربع برای هر نفر است، ۴.۵ مترمربع کمتر است.
وی اظهار کرد: البته با احتساب فضای سبز بوستان جنگلی پیشکوه و بهشت جواد، سرانه فضای سبز برای هر شهروند این خطه به ۳۲ مترمربع می‌رسد.
مسوول فضای سبز شهرداری تربت‌حیدریه بیان کرد: پنج بوستان عمومی و ۱۵ بوستان محله در تربت حیدریه وجود دارد و مجموع درختان بوستان‌ها و پارک‌های محلات،هفت هزار و ۵۰۰ اصله درخت است.

برچسب‌ها مشهد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گلبهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گلبهار مشهد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گلبهار تربت حیدریه فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی