Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر کاظمی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در این طرح با هدف رفع فقر، هر ماه در یک محله به ویژه در سکونت‌گاه‌های غیررسمی همراه شورای معاونان بهزیستی سرکشی می‌شود تا با نگاه و نگرش مشارکتی، مردم محله در تعیین سرنوشت محله خود دخیل شوند و مشکلات و نیازهای افراد در آن بهتر رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سرکشی از شهرستان‌ها و بررسی مشکلات مددجویان از نزدیک موجب دلگرمی آنها و نتیجه گیری بهتر می‌شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: مدیران باید رویکرد حضور در میدان را پذیرفته باشند تا بتوانند در بهزیستی کار کنند، زیر کار در بهزیستی با سایر نهادها متفاوت است.

کاظمی عنوان کرد: وجود بیش از  ۲۳ هزار معلول خفیف، متوسط و شدید در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت یک درصدی از کل کشور نیاز به کار جهادی در این استان را دوچندان کرده است.

وی در خصوص پیشگیری از معلولیت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، انجام آزمایشات ژنتیک قبل از ازدواج، تقویت زیرساخت‌ها و راه ها و ارتقاء سطح کیفی خودروها نقش مهمی در کاهش معلولیت ها دارد.

۳۳ هزار مددجو از خدمات بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند که از این تعداد افزون بر ۲۳ هزار نفر معلول هستند.  

در این آیین محمد کریم آریا به عنوان مدیر کل بهزیستی معرفی و از خدمات محسن مرادی مدیر کل پیشین بهزیستی تقدیر شد.

 معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران،  رئیس بهزیستی شهرستان دنـا، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی واشتغال بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد و مسئول بازرسی بهزیستی استان تهران بخشی از سوابق مدیریتی محمدکریم آریا است.

محسن مرادی مدیرکل سابق از ۱۰ دی ماه ۹۸ تا کنون مسئولیت اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور کهگیلویه و بویراحمد بهزیستی کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هم‌اکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند و صندلی خالی زیادی داریم.

به گزارش ایسنا، «محمدعلی زلفی گل» شنبه شب هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از اعضای هیئت علمی برگزیده آموزشی دانشگاه یاسوج افزود: دانشگاه یاسوج یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است.

وی اظهار کرد: باید قدردان گذشتگان باشیم که از روسای سال‌های گذشته دانشگاه یاسوج از مرحوم دکتر عسکریان موسس این دانشگاه تا دکتر رحیمی تشکر می‌کنم، دکتر رمضانی در دوران مدیریت خود بودجه این دانشگاه را ۸۶ درصد رشد داد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق که انجام شد دستاورد وزارت علوم بود چراکه اساتید و دانشمندان وزارت علوم رفتند تا این عملیات محقق شد.

زلفی گل تصریح کرد: اتفاقات در کشور با وجود تحریم ها نتیجه تلاش های دانشگاهیان است و باید قدردان گذشتگان خود باشیم.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های زیاد و منابع منحصر به فردی دارد و هنر نی خواهد که از این مزیت های نسبی استفاده کنیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری عنوان کرد: برخی مدیران دنبال هستند که از منابع موجود خوب استفاده کنند، اما یکی از ویژگی های اساتید، دانشگاه و مجموعه وزارت علوم مزیت سازی است و مزیت های جدیدی را برای کشور خلق کرده و محصولات جدیدی و نوینی را تولید کنند که قبلاً وجود نداشت بنابراین هر اندازه برای اساتید، دانشجویان و دانشگاه‌ها هزینه کنیم بهترین نوع سرمایه گذاری برای نسل‌های آینده است.

زلفی گل تاکید کرد: رشته های که در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب می شود باید متناسب با مزیت های نسبی این استان باشند.

وی اظهار کرد: توسعه دانشگاه‌ها شاید زمانی لازم بود چون ۴.۵ میلیون دانشجو داشتیم اما هم‌اکنون سه میلیون و ۲۰۰هزار دانشجو در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند که خیلی صندلی خالی در کشور داریم و باید دنبال توسعه کیفی، علمی و هدفمند دانشگاهها باشیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: چه ضرورتی دارد که دانشگاه دیگری را در استان کهگیلویه و بویراحمد تأسیس کنیم و این موضوع در راستای بهره‌وری آموزش عالی نیست. بنابراین باید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج را توسعه دهیم و یا اگر اعتبارات جواب بدهد می‌توانیم دانشکده دیگری را راه‌اندازی کنیم.

زلفی گل افزود: در اولین فرصت ساختمان کلاس‌ها و فنی و مهندسی که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و خوابگاه متاهلین و تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه یاسوج را پیگیری می کنم و تلاش خواهیم کرد که به دانشگاه یاسوج توجه ویژه شود.

وی با اشاره به هفته معلم تاکید کرد: ما امانت دار فرزندان و جگر گوشه‌های مردم هستیم، بنابراین باید امانت‌دار خوبی باشیم و قدر این فرصت را بدانیم به‌گونه‌ای که جامعه دانشگاهی برای سایر اقشار جامعه مرجع باشد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به حمایت دانشگاهیان کشورهای آمریکا ‌اروپا از مردم فلسطین افزود: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از غزه و علیه رژیم صهیونسیتی موضع خوبی گرفتند.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این مراسم گفت: در سفر اول رئیس جمهور ۸۰ میلیارد تومان و در سفر دوم رئیس جمهور نیز ۲۰۰میلیارد تومان به دانشگاه یاسوج اختصاص یافت.

وی افزود: دو ساختمان آموزشی دانشگاه یاسوج پیشرفت خوبی دارند که قرار شد با همکاری وزارت علوم و سازمان برنامه بودجه در بهره برداری از آنها تسریع شود و با پیگیری‌های وزیر علوم از طریق وزیر کشور، ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید جهت کمک به شهرداری و اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب دانشجویان شهر یاسوج اختصاص داده شد.

احمد زاده از وزیر علوم، دانشگاه صنعتی را درخواست کرد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه مخالف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی از سرآمدان کشور است که نیاز به یک دانشگاه صنعتی دارد و مطالبه بزرگ و انتظار ویژه این استان ایجاد و راه اندازی دانشگاه صنعتی یا ارتقای وضع موجود برخی دانشکده هاست.

همچنین بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: 14 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج در مسئولیت های مختلف کشوری و استانی فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از ۶۰ استاد، پژوهشگر برتر و عضو هیئت علمی برگزیده آموزشی دانشگاه یاسوج به مناسبت هفته معلم تجلیل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر علوم: امتحانات دانشگاه ها به هیچ عنوان نباید لغو شود/ مسئولیت غیبت با خود دانشجو است وزیر علوم: دانشگاه معتاد نیست که به تخت بسته شود

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)