Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پدیده گفت:شرمنده هواداران، فوتبال دوستان مشهدی و کادر مدیریتی باشگاه هستیم. وظیفه ما این است جبران مافات کنیم. در واقع مقصر ما مربیانیم و تصمیمی که مدیریت باشگاه اتخاذ می‌کند قابل احترام است. بازیکنان ما تمام تلاش خود را دارند اما متاسفانه امروز موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی تاجدار پس از شکست برابر ذوب آهن اظهار کرد: به تیم ذوب آهن و آقای تارتار تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها زحمت زیادی کشیدند. بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی بد کار کردیم. علی رغم تمریناتی که برای بازیکنان در خصوص نحوه بازی ذوب آهن طراحی کرده بودیم اما متاسفانه در ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. این باعث شد تیم ما استرس بدی را تجربه کند.

وی ادامه داد: در واقع تیم‌های پایین جدولی همیشه با این مشکل دسته و پنجه نرم می‌کنند. تمرکز خوبی در ادامه نداشتیم و با اشتباه فردی گل دوم را هم از حریف دریافت کردیم.

مربی پدیده تصریح کرد: نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم که فکر می‌کنم خیلی بهتر کار کردیم. در نهایت با فشار بیشتری که روی دروازه ذوب آهن داشتیم توانستیم گل بزنیم. در اواخر بازی چون نتیجه را از دست داده بودیم سعی کردیم در زمین حریف باشیم اما نتوانستیم موفق عمل کنیم.

وی در خصوص سقوط احتمالی تیم پدیده به دسته پایین‌تر افزود: اگر نتوانیم تمرکز کنیم قطعاً به دسته پایین‌تر می‌رویم. باید گل‌های آسان نخوریم. ضربه ایستگاهی شامل همین می‌شود، هفته قبل برابر هوادار خیلی خوب کار کردیم و انتظار می‌رفت این بازی هم به همین شکل باشیم که این طور نبود.

تاجدار افزود: شرمنده هواداران، فوتبال دوستان مشهدی و کادر مدیریتی باشگاه هستیم. وظیفه ما این است جبران مافات کنیم. در واقع مقصر ما مربیانیم و تصمیمی که مدیریت باشگاه اتخاذ می‌کند قابل احترام است. بازیکنان ما تمام تلاش خود را دارند اما متاسفانه امروز موفق نبودیم.

کد خبر 558709

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت

یک خبرنگار آلمانی از احتمال زیاد ماندن توماس توخل در بایرن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه آلمانی عقیده دارد توماس توخل در بایرن خواهد ماند. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ۵۰ ساله حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان پست خود را ترک خواهد کرد. 

به گفته این منبع، مدیران ورزشی مونیخ از توخل حمایت می‌کنند و هم‌چنین آماده ادامه کار او هستند.

برخی از بازیکنان کلیدی از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم نیز به نفع توخل صحبت کردند و خواستار ماندن او در این تیم شدند.  

 بایرن در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال مادرید به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. بازی برگشت چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)