Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:22:32 GMT

کارشناسی داوری دیدار نساجی و استقلال

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۲۵۷۲

کارشناسی داوری دیدار نساجی و استقلال

حیدر سلیمانی معتقد است که صفایی قضاوت بدون اشتباهی را در دیدار نساجی و استقلال داشته است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت علی صفایی در دیدار نساجی و استقلال اظهار کرد: داور قضاوت خوب و بدون اشتباهی داشت و سعی کرد با کم سوت زدن، باعث افزایش سرعت بازی شود و آوانتاژهای به موقعی هم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در لیگ ایران به ندرت رخ می‌دهد و نشان از توانایی داور دارد.

وی ادامه داد: در نیمه اول، کارت زرد داده شده به شجاعی درست بود زیرا او کاری را کرد که چند هفته پیش یزدانی انجام داد و باعث توقف بازی شد. در اواسط نیمه نخست کمک داور به وسط زمین آمد و نکته‌ای را به صفایی یادآور شد که باعث شد صفایی بخواهد به نیمکت استقلال کارت بدهد اما در کنار زمین به او حرف‌هایی زدند که از تصمیمش منصرف شد. این اتفاق خوبی برای او نبود زیرا اقتدارش را زیر سوال برد و نیمکت حریف می‌توانستند به راحتی به این موضوع اعتراض کنند.

سلیمانی درباره برخورد مطهری و حقیقی در دقیقه ۸۰ بازی عنوان کرد: به هیچ وجه خطا نبود و چیزی که باعث برهم خوردن تعادل مهاجم استقلال شد، سرعت بالای این بازیکن بود و دروازه‌بان نساجی خطایی انجام نداد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران داوری فوتبال تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان