Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@05:13:00 GMT

گزارش زنده؛ پرسپولیس یک _ مس رفسنجان صفر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۲۶۷۸

گزارش زنده؛ پرسپولیس یک _ مس رفسنجان صفر

پرسپولیس و مس رفسنجان از دقایقی قبل رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۹ امشب دوشنبه _۹ اسفند ماه _ میزبان مس رفسنجان شده‌اند که این مسابقه در نیمه اول با برتری یک گله پرسپولیسی‌ها در جریان است.

هفته بیستم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار:

اخراج: -

پرسپولیس تهران: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضائیان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

مس رفسنجان: داوود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر؛ عقیل کعبی، سید مهدی حسینی؛ مهرداد رضایی، مهدی ترکمان؛ محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشأ

سرمربی: محمد ربیعی

داور:

شرح بازی:

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و شاگردان ربیعی نشان دادند اسیر نام بزرگ حریف نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹- شوت احسان پهلوان با فاصله اندک از بالا دروازه مس به بیر ون رفت.

نکات ویژه:

کد خبر 558713

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!