Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در فوتبالی که این مدلی یک تیم را بهم می‌ریزند، حرفی برای گفتن نداریم و این فوتبال مال خودتان و مبارک خودتان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با نساجی و در غیاب فرهاد مجیدی اظهار داشت: قاعدتا باید در اینجا باید از کیفیت خوب بازی‌مان و موقعیت‌های زیادی که ساختیم و پنالتی گرفته نشده در دقیقه ۸۰ صحبت می‌کردم، هرچند که آقایان می‌روند انتگرال دوگانه زاویه بدن ارسلان را محاسبه می‌کنند، مثل همان پنالتی رخ داده روی ژستد در دقیقه ۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خاتمه گفت: آقای مجیدی گفتند که این پیغام را بدهم که در فوتبالی که این مدلی یک تیم را بهم می‌ریزند و بی عدالتی و ظلم در حق یک عده آدم سالم که می‌خواهند کار کنند، انجام می‌شود، ما حرفی برای گفتن نداریم و این فوتبال مال خودتان و مبارک خودتان. خسته نباشید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم