Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از برد در برابر پدیده مشهد گفت: این برد روحیه تیم را بهتر کرده و می‌تواند در بازی‌های حساسی که در پیش داریم، به ویژه در بازی در برابر فولاد خوزستان به ما کمک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسام پورهاشم بعد از پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی بود و ما موفق شدیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کنیم و دو گل را به ثمر برسانیم اما متاسفانه در اواخر بازی، داور با گرفتن پنالتی کمی کار ما را سخت کرد اما به هرحال از این نتیجه خوشحال هستم و به همه هم‌تیمی‌هایم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنایی: امیدوارم پیروزی امروز شروع روند مثبت ذوب‌آهن باشدهمدردی بازیکنان ذوب‌آهن یا نورمحمدی؛ شادی گل با طعم رفاقتتارتار: به 2 دلیل خیلی خوشحالم، سه امتیازی حیاتی گرفتیم/ مسئولان ذوب‌آهن مثل کوه پشت ما ایستادند

وی درباره دلیل غیبتش در بازی‌های قبل خاطر نشان کرد: متاسفانه تا دیروز کارت بازی من صادر نشده بود و نمی‌توانستم تیم را همراهی کنم اما خوشبختانه دیروز کارت بازیم صادر شد و توانستم مقابل پدیده در خدمت تیم باشم؛ متاسفانه ما به دلایل نتایج قبلی فشار زیادی روی‌مان بود ولی این برد می‌تواند در بازی‌های بعدی به ویژه بازی سختی که هفته آینده در پیش داریم به ما کمک کند.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید