Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در رزمایش کمک مومنانه سپاه حیدر کرار (ع) ۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، عصر امروز همزمان با سالروز عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مراسم رزمایش کمک مومنانه با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران برگزار شد و طی این مراسم 2 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران ضمن گرامیداشت و تبریک ایام ماه رجب و عید مبعث رسول اکرم (ص) در مراسم رزمایش کمک مومنانه شهر پرند اظهار داشت: شرایط بیماری کرونا و تحریم ها موجب نیازمندی برخی از مردم شده است لذا نمایش کمک به نیازمندان جزیی از کار فرهنگی است و ما از کسانی که از ما کمک معیشتی می‌گیرند شرمنده هستیم که بضاعت کمی را تقدیمشان می‌کنیم .

وی با آماری مبنی بر کمک های مومنانه در سراسر کشور عنوان کرد: از ابتدای کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و یک‌ میلیون تن مرغ بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در ادامه گفت: برخی در جبهه سلامت و بعضی در دفاع از حرم جهاد می‌کنند اما مؤمنانی هم هستند که با مالی که دارند در راه خدا جهاد می‌کنند و ما به کمک همین مردم بر تمامی مشکلات فایق می‌آییم.

ذوالقدر با بیان اینکه از ابتدای کرونا یکصد میلیون ماسک تولید و توزیع شده است ادامه داد: حدود 7 هزار جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان شد که معطل جهیزیه بودند تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند و همچنین 9 هزار گوسفند قربانی برای نیازمندان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: مردم ما در شرایط سخت مانند سیل، زلزله و بیماری کرونا به میدان می‌آیند و از این بابت کسانی بودند که باغ‌های خودشان را وقف کردند تا میوه‌ها به‌صورت آب میوه در اختیار بیماران قرار بگیرد.

توزیع کیک 14 متری به مناسبت مبعث در غرب شیراز/ 300 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود1200 بسته معیشتی در آستانه نوروز توسط نیک‌اندیشان شیرازی در روستاهای محروم توزیع می‌شودواریز آخرین یارانه معیشتی 1400، ساعت 24 سه‌شنبه

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در پایان با اشاره به حرکت جهادی و کمک مومنانه در شهر پرند بیان داشت: امروز در شهر پرند 30 تن محموله برنج بین نیازمندان توزیع می‌شود که اگر چه نیاز بیشتر است اما همین قدر هم کار بسیار مهمی است که در توان ما بوده و مهم این است که مردم بدانند ما در کنار آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه سیدالشهداء استان تهران بین نیازمندان کمک مومنانه کمک معیشتی هزار بسته شهر پرند توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند

صبح امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077165 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار