Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم‌های فوتبال پدیده و ذوب آهن پس از دیدارشان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان تاجدار پس از شکست 2 بر یک پدیده برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: به تارتار و تیم خوبش تبریک می‌گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. با اینکه توضیحاتی درباره مدل بازی ذوب‌آهن به بازیکنان دادیم و تمریناتی گذاشته بودیم، بازی را خیلی بد شروع کردیم و روی ضربه‌ای ایستگاهی غافلگیر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول، تیم ما را دچار استرس کرد و دریافت گل، فشار زیادی به تیم‌های پایین جدولی وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان پدیده تمرکز خوبی نداشتند و گل دوم را با اشتباهی فردی دریافت کردند، اظهار داشت: در نیمه دوم با تنها تغییر سیستمی که دادیم، به بازی برگشتیم و بهتر از نیمه اول بودیم. چند موقعیت گلزنی در نیمه دوم داشتیم و به گل رسیدیم. اواخر مسابقه که بازی را از دست داده بودیم، کل تیم را در شرایط حمله قرار دادیم و امیدوارم ذوب‌آهن در ادامه راه موفق باشد.

«بدون تعارف می‌گویم اگر نتوانیم تمرکز کنیم، امسال سقوط خواهیم کرد.»، مربی پدیده ضمن بیان این جمله گفت: این اتفاقی است که برای همه افتاده و ما باید تمرکز داشته باشیم. گل از روی ضربه ایستگاهی گلی آسان است و نباید در لحظات حساس گل آسان بخوریم. بازیکنان در نیمه اول خودشان نبودند. برابر هوادار بسیار خوب بازی کردیم و انتظار داشتیم برابر ذوب‌آهن با همان انرژی بازی کنیم. نمی‌دانم چرا در نیمه اول خوب نبودیم. تیم ما در نیمه دوم راه افتاد که دیر بود.

تاجدار در پایان با ابراز تأسف بابت شکست‌های تیم پدیده خراسان در لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد: شرمنده هواداران، فوتبالدوستان مشهدی و مدیریت باشگاه هستیم. مدیران باشگاه پدیده از تیم حمایت کرده‌اند و تلاش می‌کنند تیم را سرپا نگه دارند. ما و بازیکنان موظف هستیم که این زحمات را جبران کنیم و ما مربیان مقصر هستیم. باشگاه هر تصمیمی بگیرد، برای ما قابل احترام است. بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و ما فقط می‌توانیم عذرخواهی کنیم.

تارتار: به ۲ دلیل خیلی خوشحالم، سه امتیازی حیاتی گرفتیم

مهدی تارتار پس از برتری 2 بر یک ذوب‌آهن اصفهان برابر پدیده خراسان اظهار داشت: باید این را بگویم که خیلی خوشحالم، البته نه بابت برد. من به دو دلیل خوشحال هستم. یکی اینکه هواداران‌مان امروز پس از مدت‌ها خوشحال هستند و توانستیم دل آنها را شاد کنیم و دوم بابت داشتن چنین بازیکنانی که وقتی احساس کردند کادر فنی آنها زیر فشار است، جانانه جنگیدند و خیلی تلاش کردند. حتی شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

وی افزود: باید از امروز، شروع دوباره‌ای داشته باشیم. سه امتیاز امروز حیاتی و به موقع بود و باید تا پایان فصل، با تلاشی که امروز انجام دادیم، به همه بازی‌ها به چشم فینال نگاه کنیم و تا پایان فصل شکست نداشته باشیم. بچه‌های ما باید بدانند که چقدر قوی هستند و قدر خودشان را بدانند. آنها خیلی خوب و باکیفیت بازی کردند و فقط آخر بازی با توجه به پنالتی و اخراج، کارمان سخت شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: به صحنه نزدیک نبودم و آقای حاج‌ملک و دستیارانش امروز خوب قضاوت کردند، اما باید تصمیم آنها کارشناسی شود و شاید هم ما اشتباه کنیم و شاید آنها درست تصمیم گرفته باشند. اعتقاد من این است دست بازیکن ما سر جای خودش بود و اخطار اول قریشی هم اشتباه بود و بی‌مورد اخراج شد. این سومین بازی است که اخراجی می‌دهیم. کار ما در اواخر بازی سخت شد، اما بازیکنانم با تلاشی که داشتند توانستند این سه امتیاز را به دست بیاورند. تیم پدیده هم با تمام وجود بازی کرد و باید به آنها نیز خسته نباشید بگویم.

تارتار درباره وضعیت تاکتیکی تیمش و اینکه بازیکنان ذوب‌آهن فرصت‌سوزی می‌کنند، گفت: همین که موقعیت‌سازی می‌کنیم برای ما خوب است و نشان می‌دهد کارمان را درست انجام می‌دهیم. باید در تمام‌کنندگی که بخشی از آنهم ذاتی است، بیشتر کار کنیم

وی افزود: بچه‌های ما جوان هستند و امروز از بازیکنان امیدمان بود که موقعیت تک به تک داشت. ما باید بیشتر کار کنیم و همه اینها به من و کادر فنی‌ام برمی‌گردد. باید از هیئت مدیره باشگاه و رئیس کارخانه هم تشکر کنم که در شرایط سخت مثل کوه پشت ما ایستادند و نگذاشتند نگرانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!