Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم گفت: با کسب سه امتیاز به موقع و ارزشمند امروز باید شروعی دوباره داشته باشیم و همه بازی‌ها را تا پایان لیگ بدون شکست ادامه دهیم.

تارتار ادامه داد: هرچند استحقاق به ثمر رساندن گل‌های بیشتری را داشتیم اما بعد از مدت‌ها امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و این ارزش زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص داوری اذعان کرد: کارت زردی که داور به محمد قریشی نشان داد به نظر من نیاز به اخطار نبود و این صحنه نیاز به بازبینی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مقابل پدیده اضافه کرد: بازیکنان ما با در نظر گرفتن فشاری که روی کادرفنی بعد از نتایج بازی‌های اخیر وجود داشت امروز جانانه جنگیدند و به پیروزی دست یافتند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر از دست دادن چندین موقعیت گل در نیمه دوم توسط سبزپوشان ذوب‌آهن و احتمال از دست رفتن پیروزی اظهار کرد: این که ما بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم ارزشمند است و نشان می‌دهد که مسیر درستی را رفته‌ایم و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور ذوب‌آهن با نتیجه ۲ بر یک  از سد میهمان خود پدیده مشهد گذشت.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پدیده مشهد ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان