Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:11:01 GMT

علیزاده: می‌خواهیم با محمد انصاری تمدید کنیم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۳۴۶۸

علیزاده: می‌خواهیم با محمد انصاری تمدید کنیم

معاون باشگاه مس رفسنجان می‌گوید این باشگاه تمایل دارد قرارداد خود را با محمد انصاری تمدید کند.

به گزارش ایسنا، علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان، پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم اما ما باختیم. ما خوب بازی کردیم. اعصاب من الان خرد است و باید در جلسه کمیته فنی صحبت کنیم تا در بازی بعدی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مشکلاتی که در جایگاه ویژه استادیوم به وجود آمده بود، خاطرنشان کرد: یک ناهماهنگی پیش آمد که حل شد. از افراد شورای تامین تشکر می‌کنم. رئیس صنایع مس ایران قرار بود به اینجا بیاید و تشکر می‌کنم که مهمان‌نوازی کردند.

علیزاده در پاسخ به این سوال که ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان  چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ گفت: به ما گفتند که شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد. قرار است زمین شماره یک را در سال آینده، اقدامات اولیه‌اش را انجام دهیم. زمین شماره ۲ هم تقریبا آماده است و فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن بتوانیم از این زمین استفاده کنیم. پیمانکار ما گفته است که بعد از عید بتوانیم بازی‌های خود را به رفسنجان برویم.

معاون باشگاه مس رفسنجان درباره وضعیت محمد انصاری گفت: ما هزینه درمانش را می‌دهیم و پول فصل گذشته‌اش را می‌دهیم. ما با انصاری برای فصل آینده هم صحبت خواهیم کرد و هیچ مشکلی با این بازیکن نداریم. من نمی‌دانم چرا سوال حاشیه‌ای می‌پرسید. ما دوست داریم با انصاری تمدید کنیم و امیدوارم بتوانیم به یک توافقی برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان علی علیزاده استانی ورزشی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان