Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی دوشنبه شب در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امور انجام شده در بنیاد مستضعفان به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه سیستم ارتباطی برای انتقال نقدهای احتمالی مردم به عملکرد بنیاد راه‌اندازی شود، بیان‌کرد: البته درست و نادرست بودن نقد بعد با بررسی‌های دقیق مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه‌داد: متأسفانه در دنیای امروز عقل را در زنجیره هوای نفس قرار داده‌اند و با ادیان و پیامبران نیز می‌جنگند.

وی با بیان اینکه در قرآن تأکید شده است که مردم در دوران جاهلیت در انتظار یک منجی بودند، گفت: پیامبران گذشته چون حضرت عیسی (ع) نیز نشانه‌هایی از پیامبر آخرالزمان داده بودند اما هوس‌ها و خواسته‌های دنیایی مانع پذیرش حق شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: استکبار جهانی از ۲۰۰ سال دنیا را به سمت درنده خویی پیش برده است ولی انقلاب اسلامی به نوعی حجت را تمام کرد.

عبادی با اشاره به اینکه تشکیل یک مجلس و دولت انقلاب و قوه قضائی پا در رکاب یک فرصت استثنایی است، ادامه‌داد: مسئولان و مدیران اگر خوب عمل کنند بازتاب آن را حتی در جامعه بشری که منتظر منجی است، خواهیم دید.

وی بیان‌کرد: اگر هم نادرست عمل کنیم به همان نسبت آسیب‌های آن جامعه و دین را خواهد گرفت و البته برای پیشرفت جامعه علاوه بر دولت همه ما باید انجام وظیفه کنیم.

همچنین در این جلسه جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از زمانی که آقای فتاح در بنیاد مستضعفان مستقر شده و مسئولیت قبول کردند، شاهد کارهای نو و جهادی و نگاه ویژه به مناطق محروم بوده‌ایم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تفاهم بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومین در کشور بیان‌کرد: این لطف شامل خراسان جنوبی شده و به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شد.

قناعت گفت: علاوه بر آغاز طرح و کلنگ زنی طرح ساخت واحد مسکونی در خراسان‌جنوبی در فردا دهم اسفند ماه، رئیس بنیاد مستضعفان برنامه‌های بنیاد در استان به ویژه در شهرستان درمیان را در این سفر دو روزه پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین از نگاه ویژه رئیس بنیاد مستضعفان به خراسان‌جنوبی تشکر کرد.

کد خبر 5436039

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیرجند ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان اردبیل گرگان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها مشهد خراسان رضوی واکسن کرونا بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است