Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز دروبینار فرهنگی با عنوان «سیره پیامبر مهربانی و سبک زندگی اسلامی» که توسط دانشگاه پیام نور کردستان و با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی استان به مناسبت عید مبعث پیامبر (ص) برگزار شد، گفت: از جمله سیره زندگی حضرت محمد (ص) می‌توان به ساده زیستی، نرم خویی، تواضع، صبر و متانت ایشان در همه عرصه‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: لازم است که مسئولان هم با تأسی از سیره زندگی پیامبر اسلام (ص) بتوانند در جلسات و مباحثات خود جانب ادب و احترام را نگه داشته و از سبک زندگی ایشان الگوی واقعی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی شک الگو گرفتن از بزرگان دین مبین اسلام مهمترین عامل و شاخص در دستیابی به رشد و توسعه در همه حوزه‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان هم در این وبینار گفت: در برهه کنونی آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) امری ضروری است که این مهم باید در مدارس بسیار مورد توجه قرار داده شود.

یعقوب احمدی گفت: حضرت محمد (ص) همواره بر کسب علم و دانش تاکید کردند و اگر همه مسلمان‌ها به توصیه‌ها و تاکیدات ایشان عمل کنند بی شک جامعه اسلامی مترقی خواهیم داشت.

عثمان یوسفی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان هم در این وبینار علاوه بر پرداختن به ویژگی‌های بارز رسول الله در زندگی به قرائت شعری در ستایش صفات عالیه پیامبر اسلام پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی طهماسبی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کردستان  گفت: پیامبر (ص) عاری از هرگونه تکبر بودند و خیلی از غیر مسلمان‌ها به دلیل خصلت‌های پسندیده آن حضرت به اسلام گرویدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبعث پیامبر نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید