Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی دوشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که با برتری سه بر یک سرخپوشان خاتمه یافت، اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم همان ابتدا به گل برسیم. اما گل خیلی بدی خوردیم. دوست ندارم تیمم اینگونه گل بخورد اما متاسفانه این اتفاق رخ داد و باید درست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آن توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم. در نیمه دوم هم تغییراتی را در ترکیب ایجاد و برای اولین بار از یک سیستم جدید استفاده کردم. بازیکنان هم در این سیستم به خوبی وظایفشان را اجرا کردند و گل های زیبایی به ثمر رساندند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در مجموع روندی که دوست داشتیم در طول بازی طی شد و به همین خاطر از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها در شرایط سختی خوب کار می کنند و از باشگاه می خواهم که به این بازیکنان توجه بیشتری داشته باشد.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه برخی مشکلات هنوز پا برجا است، خاطرنشان کرد:‌ اینکه حرف نمی زنیم به این معنی نیست که مشکلی وجود ندارد. قبل از پایان سال تکلیف باید روشن و مشکلات برطرف شود. بازیکنان شرایط سختی دارند.

وی تاکید کرد:‌ این پیروزی را به همه هواداران، حامد پاکدل و مصدومان تقدیم می‌کنیم چرا که خیلی‌ها سلامتی خود را در این مدت به خطر انداختند. مصدومیت‌ها کار را سخت می‌کند و شرایط برای تغییرات در ترکیب هم دشوار می‌شود. مس تیم خوبی است و بازی کردن مقابل آنها برای هر تیمی سخت است. آنها تیمی هستند که فوتبال تاکتیکی بازی می‌کنند. در مجموع برد ارزشمند و به موقعی کسب کردیم که در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

گل‌محمدی در رابطه با جذب شرزود تیمورف ازبکستانی خاطرنشان کرد: او بازیکن جوانی است و می‌دانم آمار خوبی ندارد. شاید وی رزومه خاصی نداشته باشد اما در بازی‌هایی که انجام داده گل‌های خوبی زده است. در حال حاضر شرایط جذب بازیکن برای به گونه‌ای است که از نظر مالی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. از طرفی در نیم فصل جذب بازیکن سخت است. این بازیکن تازه به تیم ملی ازبکستان دعوت شده و دونده است. با توجه به وضعیتی که موجود بود این گزینه را انتخاب کردیم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند.

وی در رابطه با حضور احمد گوهری در ترکیب پرسپولیس تاکید کرد: او مدت زیادی بازی نکرده بود ولی عملکرد خوبی داشت. در دو سالی هم که با حامد لک کار کردیم عملکرد او نیز خوب بود. همه بازیکنان به حمایت نیاز دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با اشاره به مشکلات خاطرنشان کرد:‌ اگر مشکلات و شرایط داخلی تیم را بدانید متوجه می‌شوید که چه مقدار بازیکنان تحت فشار هستند و حمایت‌های خوبی از آنها صورت نمی‌گیرد. از همه هواداران می‌خواهیم که مثل گذشته تیم را حمایت کنند، چرا که این موضوع به نفع پرسپولیس است و موفقیت تیم را تضمین می‌کند.

وی در رابطه با نیمکت نشینی فرشاد فرجی گفت: او مشکل خاصی نداشت. هر بازیکنی که در لیست نباشد قطعاً به دلیل شرایط تمرینی و برخی مسائل فنی کنار گذاشته می‌شود. او مصدوم نبود. فرجی تا الان خیلی به ما کمک کرده است. در مجموع باید بگویم که همه بازیکنانی که در تیم هستند مورد توجه ما قرار دارند و با هیچ بازیکنی مشکلی نداریم و همه در خدمت تیم هستند.

گل‌محمدی  در خصوص خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: قبل از بازی درمورد این موضوع صحبت کردیم. اینکه از حالت دولتی به خصوصی واگذار می‌شود اتفاق خوبی برای باشگاه‌ها است. اگر در گذشته اینگونه می‌شد خیلی از مشکلات پیش نمی آمد. در گذشته فقط حرف زدند و وعده دادند، اما حالا در حال اجرا است و باید منتظر ماند و دید که چگونه این امر محقق می‌شود.  

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دربی کرمان مقابل مس رفسنجان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: انتظار یک بازی خوب دارم. میان دو تیم خوب. خیلی اتفاقات در بازی می‌افتد. مس رفسنجان نسبت به نیم فصل اول سبک بازی‌اش را تغییر داده و متفاوت بازی می‌کنند.

او سپس با اشاره به نتایج گل‌گهر در بازی‌های اخیر اضافه کرد: به خاطر همین انتظار بازی خوبی از هر دو تیم دارم. برای ما این بازی خیلی مهم است، چون در بازی های اخیر نتایجی که شایسته‌اش بوده‌ایم را نگرفتیم. فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد. هر دو تیم در جام حذفی پیروز شده اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم فردا چه می‌شود ولی مطمئنم با توجه به اینکه هواداران دو تیم به استادیوم می‌آیند، بازی خوبی می‌شود. 

از اوزونیدیس درباره حساسیت این بازی در کرمان پرسیدند و او گفت: همه بازی ها مهم هستند. شاید کمی شرایط متفاوت باشد اما همه بازی ها مهم است. آنچه برای ما مهم است اینکه اجرای خوب و عملکرد خوبی داشته باشیم. ببینیم چه اتفاقی می افتد. هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی بشوند. به خاطر همین گفتم فردا انتظار بازی خوب دارم. امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

از سرمربی یونانی گل گهر درباره ضعف خط هجومی تیم و دلایل نتیجه نگرفتن در بازی های اخیر پرسیدند و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: اول بگویم که ما اگر در بازی های اخیر باخته ایم به خاطر این نبوده که اجرای خوبی در زمین مسابقه نداشته ایم. به عقیده من در هر چهار بازی ما شایسته باخت نبودیم. تفاوتی که مورد سوال شماست و اینکه چرا نسبت به نیم فصل اول متفاوت هستیم به خاطر این است که مصدومان زیادی داشته ایم. مخصوصا در خط دفاعی و هافبک. همیشه مجبور بودیم تغییرات انجام بدهیم. اما اگر باختیم خیلی موضوعات بد بوده.

اوزونیدیس درباره مصدومان تیمش گفت: ما همیشه مصدوم داریم. چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم؟! وقتی برای بازیکنان مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس بازی پیدا می کنند و ما هم تیمی هستیم که بازیکنان جوان شانس زیادی در جمع ما پیدا کرده اند. همیشه گفته ام چیزی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود این است که تیم را بسازی. شاید رتبه 5،6 و 7 تفاوت چندانی نداشته باشد، اما من می‌خواهم بازیکنانی برای فصل آینده بسازم. در این شرایط سخت خیلی مهم است که چیزی به دست بیاوریم.

او سپس در واکنش به این سوال که برخی بازیکنان تیم در مصاف با فجر در جام حذفی غایب بودند و آیا آنها شانس بازی در مسابقه فردا را دارند یا خیر بیان کرد: خواهیم دید. عرض کردم ما یک سری بازیکن مصدوم داریم؛ مخصوصا در خط میانی. اما منظورم این نبود که بازیکنانی که بازی می کنند خوب نیستند، بلکه تعادلی داشتند که وقتی نیستند این هماهنگی به هم می خورد.

او درباره اینکه آیا زمین های بد دلیل مصدومیت بازیکنانش است، بیان کرد: بزرگترین مشکل شرایط زمین هاست. برای همین گفتم که سال دیگر حتما تیم باید به سیرجان برود. شرایط زمین تهران خوب نیست. شرایط زمین سفت و نرم مصدومیت ایجاد شده و چون امکانات و زمین های خوبی در سیرجان داریم، از باشگاه خواسته ام تا تیم سال بعد به سیرجان برود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد